HR & Admin Officer (Làm Việc Ở Tân Phú Trung, Củ Chi)

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 311 lượt xem

Ngày cập nhật: 21/12/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Nhân sự

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hồ Chí Minh, Tây Ninh


Mô tả công việc

Department: HR & Admin Department

1. Administration:
- Operating telephone switchboard to answer, screen and forward calls.
- Hotel, Air ticket and company van arrangement for employee when have business travel upon request
- Manage and control for office equipment, stationery, drinking water, EMS out, medicines, office supplies, etc.
- Make the payment of administrative expenses: monthly telephone, meals, shophouse management fee, taxi fee,…..

2. Human Resource:
2.1 Recruiting
- Responsible for the entire interview process, selecting candidates (worker level)
- Prepare the necessary work to welcome employees
- Manage candidate profile
- Receive and verify new employees’ required documents
- Follow up employment’s checklist
2.2 Salary, benefits (C & B)
- Responsible for collecting, checking timesheet, overtime
- Manage Employee personal data records
- Manage Employees’ leave data (annual leave, sick leave, unpaid leave…)
- Register tax identification number and dependent for new staff
- Collecting C65-HD form and completing sick, maternity leave for submit to SI Dept
- Making a periodical report to Hepza
- Drafting HR documents assigned.
- Collecting Personal Accident Claim form, processing and following up until its close
- Prepare the probation and labour contract for staff level

3. Training
- Make sure the training takes place according to the plan and achieve the required quality
- Update the training data to employee personal data

4. Other
- Manage and monitor the implementation of processes and forms of HR
- Follow up with ISO document
- Assist with coordinating and executing employee activities and company events.
- Other jobs related to HR department when required

Yêu cầu ứng viên

- University graduation
- At least 1-2 years working experience of HR Admin, Supporting at MNCs
- Computer skill (Ms Office application, Outlook)
- Have knowledge of labour laws
- Major in Human Resource or relevant field
- Being to work in details with excellent accuracy
- Hard working, teamwork
- Willing to travel as per job requirement

Quyền lợi được hưởng

- A competitive salary and compensation package
- Structured individual career development programs
- Innovative technologies, services, and processes

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH THAI WAH VIỆT NAM
CÔNG TY TNHH THAI WAH VIỆT NAM
Lô C1-6, Đường N8, Khu C1, KCN Tân Phú Trung, Xã Tân Phú Trung, Huyện Củ Chi
Người liên hệ: HR Dept
Bạn đang xem tin việc làm HR & Admin Officer (Làm Việc Ở Tân Phú Trung, Củ Chi) trong ngành Hành chính/Văn phòng được tuyển dụng tại Hồ Chí Minh bởi CÔNG TY TNHH THAI WAH VIỆT NAM. CÔNG TY TNHH THAI WAH VIỆT NAM đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin HR & Admin Officer (Làm Việc Ở Tân Phú Trung, Củ Chi) cách đây lúc 08/02/2020 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

CÔNG TY TNHH THAI WAH VIỆT NAM

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Lô C1-6, Đường N8, Khu C1, KCN Tân Phú Trung, Xã Tân Phú Trung, Huyện Củ Chi

Quy mô: Đang cập nhật


Việc làm tương tự

HR & Admin Officer (Làm Việc Ở Tân Phú Trung, Củ Chi)

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ