HR & Admin Manager (Ho Chi Minh Branch)

Mức lương: Trên 30 triệu

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 107 lượt xem

Ngày cập nhật: 30/05/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Trưởng nhóm

Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Nhân sự

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

1. Human Resources:
- Fulfill of HR Manager role for the Ho Chi Minh Branch & its subordinates in the North.
- Ensure HR & activities & practices are well developed and implemented under Company & strategy and in accordance with local labor law
- Deliver a comprehensive HR service to the business
- Be responsible for recruitment activities and campaigns for the Branch (can be mass recruitment & especially for sales) 
- Reward advise and support employees on company benefits
- In conjunction with the Head of HR in HCMC Branch, ensuring all company policies and procedures are up to date in line with current employment law. Ensure line managers are up to date with changes to any policies.
- Work with managers, coach and advise them on all people issues
- Deal with complex disciplinary/grievance and HR issues, using HR and company knowledge evidencing appropriate decision-making skills
- Managing HR budgets & its efficiency 
- Execute & manage monthly Payroll, SI, MI, UI;
- Orientation for new staffs
- Design & deliver training programs
- Facilitate and manage staff activities when requested: health check program, Outing day, Year End Party, etc..

2. Admin:
- Oversee service delivery and the day-to-day operations of administrative transactional processes including staff and non-staff human resources servicing, travel operations, stationery management and administration, handling of visitors, vendor management, and fixed assets.
- Review and monitor administrative services to identify trends and problem areas, key performance indicators and propose corrective action or implement new work methods and procedures.
- Prepare and monitor department’s budget and ensure activities are carried out within budget.
- Manage and appraise subordinates’ performance and their career advancement 
- Ensure all work activities are in compliance with operational, and standards.
- Assist with other duties as assigned by the HR & Admin Director.

Yêu cầu ứng viên

- University degree, majoring in Human Resource Management or Business Administration
- Excellent communication/presentation/computer skills
- Fluent English speaking & writing 
- Excellent knowledge of HR regulation & Vietnam Labor Law
- At least 5 years of relevant experience with proven track record
- Experience in mass recruitment is a great advantage
- Experience in working at international companies focusing on sales & marketing is a plus
- Trustworthy & ability to build rapport quickly 
- Strong integrity, professionalism and confidential manner
- Detailed, great organization skill 
- Adaptable & flexible personality
- Ready to work at weekends and holidays when it is necessary
- Candidates who can start working immediately are prioritized

Quyền lợi được hưởng

- Laptop for new employee
- Travel Opportunities to work and play
- More Team activities

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

ALMA
ALMA
Tầng 7 & 15 Capital Tower 109 Trần Hưng Đạo, Hà Nội . Tầng 24, Keangnam, Phạm Hùng, Hà nội / CN Hải Phòng: Q.Lê Chân, HP
Người liên hệ: Ms. Liên
Paradise Bay Resort Ltd. Company is a fast moving, highly acquisitive global group which designs, markets and sells a new luxury resort applied internationally successful vacation concept under brand name ALMA. Our core business value is to bring happiness and best services to the Vietnamese families throughout few generations. We ...Chi tiết
Paradise Bay Resort Ltd. Company is a fast moving, highly acquisitive global group which designs, markets and sells a new luxury resort applied internationally successful vacation concept under brand name ALMA. Our core business value is to bring happiness and best services to the Vietnamese families throughout few generations. We are 1,000 scale Company with Branches in Hanoi & HCMC & Nha Trang. You are welcome to our website: http://www.alma.vn Công ty ALMA hoạt động trong lĩnh vực Sở Hữu Kỳ Nghỉ với thương hiệu Resort 5* ++ ALMA tại Nha Trang Khánh Hòa. Giá trị lâu dài của chúng tôi hướng đến những kỳ nghỉ chất lượng và ý nghĩa cho các gia đình Việt Nam qua nhiều thế hệ. Sau 3 năm hoạt động tại Việt Nam, ALMA là doanh nghiệp với quy mô 1,000 nhân sự với Trụ sở chính tại Hà Nội, Chi nhánh tại TP HCMC và Chi nhánh tại Nha Trang. ALMA muốn tìm kiếm và đầu tư cho các nhân sự tài năng bằng kinh nghiệm của Công ty SHKN đầu tiên và quy mô nhất tại Việt Nam với các cơ hội đào tạo chuyên sâu trong và ngoài nước, thu nhập hấp dẫn và các cơ hội thăng tiến phát triển bản thân phong phú. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm HR & Admin Manager (Ho Chi Minh Branch) trong ngành được tuyển dụng tại bởi ALMA. ALMA đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin HR & Admin Manager (Ho Chi Minh Branch) cách đây lúc 27/06/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

ALMA

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Tầng 7 & 15 Capital Tower 109 Trần Hưng Đạo, Hà Nội . Tầng 24, Keangnam, Phạm Hùng, Hà nội / CN Hải Phòng: Q.Lê Chân, HP

Quy mô: 500-999 nhân viên


Việc làm tương tự

HR & Admin Manager (Ho Chi Minh Branch)

Mức lương: Trên 30 triệu | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ