Help Desk Technician

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 120 lượt xem

Ngày cập nhật: 27/12/2018

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, IT phần mềm, IT phần cứng/mạng

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hà Nội


Mô tả công việc

Be responsible for handling the Desktop Support services queue.
Provision computer hardware/software and network support
Manage computer inventory and supplies.
Triage, prioritize and remedy end user computer issues.
Manage projects in a results oriented environment.

Yêu cầu ứng viên

A minimum of 2 years technical support experience in a corporate support role
Excellent customer service ethics.
In depth knowledge of Windows and Mac OS operating systems and broad knowledge of Microsoft Office products.
Some linux desktop support knowledge
Hands-on experience with computer hardware.
Demonstrated knowledge of technical ability across a wide range of hardware, software and mobile platforms.
Demonstrated knowledge of networking, DNS,DHCP, LDAP,SAMBA.
Strong analytical and troubleshooting skills.
Demonstrated project management skills.
Excellent communication and organizational skills.
Demonstrated customer service skills.
Demonstrated experience with scripting or programming.
Ability to work independently with minimal supervision.
Familiarity with Google G-Suite or other cloud services.
Microsoft DesktopTechnician Certification (MCTS) or appropriate experience preferred.

Education:
BS in Computer Science

Quyền lợi được hưởng

- As company's policy

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

DASAN ZHONE SOLUTIONS VIETNAM ( DZS VIETNAM )
DASAN ZHONE SOLUTIONS VIETNAM ( DZS VIETNAM )
Floor 8&9 RICHY Tower, 35 Mac Thai To, Yen Hoa Ward, Cau Giay District, Hanoi, Vietnam
Người liên hệ: Ms. Dao
DASAN Vietnam (DZS Vietnam), under DASAN ZHONE SOLUTIONS (USA) and DASAN Network Solutions (Korea), is one of the leading network solutions providers in USA, Korea, Japan, China, Taiwan, Vietnam, France, Myanmar and India. DASAN Vietnam applies GPON, FTTH, Mobile Backhaul, Ethernet Switch and Wifi in researching, developing and manufacturing network ...Chi tiết
DASAN Vietnam (DZS Vietnam), under DASAN ZHONE SOLUTIONS (USA) and DASAN Network Solutions (Korea), is one of the leading network solutions providers in USA, Korea, Japan, China, Taiwan, Vietnam, France, Myanmar and India. DASAN Vietnam applies GPON, FTTH, Mobile Backhaul, Ethernet Switch and Wifi in researching, developing and manufacturing network devices for Internet service providers and businesses. With the desire to build up a professional and capable R&D team in term of Telecommunications in Vietnam, we are looking for 01 C&B Executive. At DASAN Vietnam, there are many opportunities for you to work with young and dynamic colleagues and participate in company activities. In addition, you are empowered for your personal development and abilities. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Help Desk Technician trong ngành Dịch vụ khách hàng được tuyển dụng tại Hà Nội bởi DASAN ZHONE SOLUTIONS VIETNAM ( DZS VIETNAM ). DASAN ZHONE SOLUTIONS VIETNAM ( DZS VIETNAM ) đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Help Desk Technician cách đây lúc 23/01/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

DASAN ZHONE SOLUTIONS VIETNAM ( DZS VIETNAM )

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Floor 8&9 RICHY Tower, 35 Mac Thai To, Yen Hoa Ward, Cau Giay District, Hanoi, Vietnam

Quy mô: 100-499 nhân viên


Việc làm tương tự

Help Desk Technician

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ