Head Of Customer Excellence

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 93 lượt xem

Ngày cập nhật: 29/04/2020

Thông Tin Tuyển Dụng

Kinh nghiệm: 6 năm

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Bất động sản, Dịch vụ khách hàng, Tư vấn/Chăm sóc khách hàng

Số lượng:1

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Không yêu cầu

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

Rever is the modern approach to buying and selling real estate. Built on a powerful technology platform and supported by Rever employees who are experts in every facet of the home buying and selling process.

  • As a head of Customer Excellence, a part of board management, you will lead performance, monitoring overall KPIs and targets in your team.
  • Creator of internal processes, governance and tools to increase speed to result for key initiatives and new products.
  • Support clients from buying to selling homes, as well as a diverse set of services, including scheduling home tours for clients, matching clients to the best Agent for their needs and listing photography services.
  • Responsible for change initiatives to drive adoption and deliver sustainable business performance in operations.
  • Collaborate with other departments (sales, product, marketing, ...) to determine best practice for providing the best of service to customers, business partners and meet CE’s KPIs
  • Managing daily works and developing initiatives, project, sytem, tool, platform…. for service quality enhancement
  • Manage and update excalation structure of relevant departments to make sure they up to date for well controlling SLA
  • Develop yearly strategic plan to grow customer excellence in lign with the company vision
  • Achieve monthly/ quarterly/ yearly goals & KPIs as set
  • Align with marketing department to promote and create brand awareness for Rever - Develop and manage customer network and extend relationships.
  • Yêu cầu ứng viên

  • At least 7 years experience in customer service, technology industry with 5 years in management level
  • Experience in real estate, business development, data analysis
  • Proficient in Customer excellence (complaint, problem solving, negotiation…)
  • Leadership and management skills
  • Enhanced computer literature and experience in relevant systems, platform, tools
  • Customer – oriented
  • Diligent, dynamic, hard-working
  • Quyền lợi được hưởng

    • Salary: Competitive.
    • Considering annual salary increase.
    • BHXH, BHYT, bonus, teambuildings, annual leave.
    • Other benefits as stipulated by the company.

    Cách thức ứng tuyển

    Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay

    Giới thiệu về công ty

    CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ REVER
    CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ REVER
    191 Trần Não P. Bình An, Quận 2, Tp.HCM
    Rever là công ty công nghệ hoạt động trong lĩnh vực Bất động sản, chính thức ra mắt vào đầu năm 2016. Với đội ngũ nhân sự cao cấp trong nhiều lĩnh vực, Rever phát triển hệ thống phân phối bất động sản trực tuyến dựa trên bản đồ, cung ...Chi tiết
    Rever là công ty công nghệ hoạt động trong lĩnh vực Bất động sản, chính thức ra mắt vào đầu năm 2016. Với đội ngũ nhân sự cao cấp trong nhiều lĩnh vực, Rever phát triển hệ thống phân phối bất động sản trực tuyến dựa trên bản đồ, cung cấp dịch vụ môi giới hoàn hảo, tạo ra một quá trình mua, bán, cho thuê Bất động sản thông minh và hiệu suất cao, dựa trên sự kết hợp giữa công nghệ hiện đại và các chuyên viên tư vấn hàng đầu. Ẩn chi tiết
    Bạn đang xem tin việc làm Head Of Customer Excellence trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ REVER. CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ REVER đang cần tuyển 1 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm 6 năm. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Head Of Customer Excellence cách đây lúc 23/05/2020 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

    CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ REVER

    (0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

    Địa chỉ: 191 Trần Não P. Bình An, Quận 2, Tp.HCM

    Quy mô: 100-499 nhân viên


    Việc làm tương tự

    Head Of Customer Excellence

    Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ