[Hai Duong] Customer Service Manager - Urgent
Mức lương: Trên 30 triệu
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 108 lượt xem
Ngày cập nhật: 17/07/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Trưởng nhóm
Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Xuất nhập khẩu
Mô tả công việc
Working location: Hai Duong Office (located in Tan Truong Industrial Zone, Cam Giang district, Hai Duong)
* Operating the customer service department:
- Build up the organizational structure of the department to meet the tasks and objectives of the department and company.
- Establishment objectives of service quality, productivity, efficiency, and improvement allocated to the department. Periodically assess the accomplishment of the goals of subordinate employees.
- Control and guide solutions to achieve goals. Control and adjust objectives in a timely and appropriate manner according to the actual situation.
* Services Quality Management:
- Ensure optimization and efficiency of available resources.
- Communicate with customers to understand customer’s service needs.
* Financial control:
- Control and ensure that operating costs is managed in accordance with annually approved budgets.
- Control revenue reconciliation, confirmation from customers, ensure correct, sufficient and timely collection of services provided. Check and send the report to board of directors as required
* Management, training, human resource development:
- Planning training, staff rotation and guiding the implementation of multi-skill training for employees.
- Manage and develop staff to optimize existing human resources. Overall orientation and support for self-development
* Other jobs will be assigned by the boss.
* Operating the customer service department:
- Build up the organizational structure of the department to meet the tasks and objectives of the department and company.
- Establishment objectives of service quality, productivity, efficiency, and improvement allocated to the department. Periodically assess the accomplishment of the goals of subordinate employees.
- Control and guide solutions to achieve goals. Control and adjust objectives in a timely and appropriate manner according to the actual situation.
* Services Quality Management:
- Ensure optimization and efficiency of available resources.
- Communicate with customers to understand customer’s service needs.
* Financial control:
- Control and ensure that operating costs is managed in accordance with annually approved budgets.
- Control revenue reconciliation, confirmation from customers, ensure correct, sufficient and timely collection of services provided. Check and send the report to board of directors as required
* Management, training, human resource development:
- Planning training, staff rotation and guiding the implementation of multi-skill training for employees.
- Manage and develop staff to optimize existing human resources. Overall orientation and support for self-development
* Other jobs will be assigned by the boss.
Yêu cầu ứng viên
* Education:
- Graduated from University or higger.
* Experience:
- At least 7 years experience in the same position at the Logistics company;
* Skill:
- Understand about logistics, supply chain, accounting field.
- Communicated in English fluently;
- Using MS Offices fluently
- Negotiation skills,
- Effective planning and control
- Problem solving and decision making skills
- Graduated from University or higger.
* Experience:
- At least 7 years experience in the same position at the Logistics company;
* Skill:
- Understand about logistics, supply chain, accounting field.
- Communicated in English fluently;
- Using MS Offices fluently
- Negotiation skills,
- Effective planning and control
- Problem solving and decision making skills
Quyền lợi được hưởng
- Thưởng 3 lần/năm
- Khám sức khỏe định kỳ, tham gia BHXH, BHYT, BH tai nạn, BH thất nghiệp
- Có xe đưa đón từ nội thành
- Khám sức khỏe định kỳ, tham gia BHXH, BHYT, BH tai nạn, BH thất nghiệp
- Có xe đưa đón từ nội thành
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH YUSEN LOGISTICS (VIỆT NAM)
KCN Yên Phong, Bắc Ninh
Người liên hệ: Mr. Huy
KCN Yên Phong, Bắc Ninh
Người liên hệ: Mr. Huy
Công ty TNHH Yusen Logistics (Việtnam) là Công ty có vốn đầu tư từ Nhật Bản thuộc tập đoàn NYK group của Nhật Bản. Công ty chúng tôi hoạt động trong lĩnh vực Logistic và vận tải. Chúng tôi chuyêncung cấp các dịch vụ cho thuê kho bãi, vận tải ...Chi tiết
Công ty TNHH Yusen Logistics (Việtnam) là Công ty có vốn đầu tư từ Nhật Bản thuộc tập đoàn NYK group của Nhật Bản. Công ty chúng tôi hoạt động trong lĩnh vực Logistic và vận tải. Chúng tôi chuyêncung cấp các dịch vụ cho thuê kho bãi, vận tải hàng không, đường biển, dịch vụ kê khai hải quan... Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm [Hai Duong] Customer Service Manager - Urgent trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY TNHH YUSEN LOGISTICS (VIỆT NAM). CÔNG TY TNHH YUSEN LOGISTICS (VIỆT NAM) đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin [Hai Duong] Customer Service Manager - Urgent cách đây lúc 14/08/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
CÔNG TY TNHH YUSEN LOGISTICS (VIỆT NAM)
Địa chỉ: KCN Yên Phong, Bắc Ninh
Quy mô: 1000-5000 nhân viên