Guest relation manager
Mức lương: 10-12 triệu
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 113 lượt xem
Ngày cập nhật: 02/10/2018
Thông Tin Tuyển Dụng
Kinh nghiệm: 2 năm
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Trưởng nhóm
Ngành nghề: Khách sạn/Nhà hàng
Mô tả công việc
- Having a complete knowledge of the hotel product including room rates, relative facilities, food and beverage outlets/promotions, spa, fitness center and etc. - Monitoring daily arrivals/departures and anticipate guest needs and handle guest inquiries in a helpful and attentive manner. - Overseeing the smooth running of the Guest Relation department on a day to day basis to achieve high levels of guest satisfaction. - Greeting and acknowledging guests from at least 2 meters. - Suggesting alternatives to meet customer needs in terms of product features and benefits. - Offering information and services where appropriate. - Thanking customers and inviting our guests to return. - Meeting and greeting all return guests, regular guests and VIP guests of the hotel as required. - Supervising systems for luggage delivery. - Developing and maintaining a motivational working environment within the department and positive relations with other departments. - Having a complete knowledge of hotel policy and procedures. - Reporting health/safety and security hazards to your manager or duty manager. - Ensuring that all lobby and entrance areas spotless condition at all times. - Ensuring that all duties are complete prior to shift end as outlined in the shift checklist. - Conducting daily shift briefings, meetings, and share relevant information with employees. - Checking function board for correct spelling, dates and layout according to function lists from banquets. - Ensuring that all issues pertaining to guest satisfaction are met and that all follow up is completed on a timely basis. Pre-empt and anticipate guest needs. - Undertaking that relevant administration duties related to maintenance and housekeeping requests. - Maintaining regular quality control inspections of department‟s standards. - Ensuring that information is transferred from shift to shift. - Arriving at work on time in the uniform provided, ensuring a neat and tidy appearance according to the employee handbook. - Attending training sessions/meetings as required. - Maintaining a system of regular employee training and reporting. - Responsible for managing tour desk - Performing other duties as assigned by managers.
Yêu cầu ứng viên
- At least College degree in any field - At least 2 year experience in Customer Service supervisory level of international hotels - Good inter-personality skills, outgoing, and friendly - Strong in English communication skill and computer literate - Strong in supervisory, problem solving skills, and execution of work - Willing to work overtime
Quyền lợi được hưởng
- Salary & Benefit will be discussed in job interview. - Other allowances and benefits according to the Hotel’s policies. - Social & Health Insurance policies according to the Vietnam Labor Law .
Cách thức ứng tuyển
- Đơn xin việc.
- Sơ yếu lý lịch.
- Hộ khẩu, chứng minh nhân dân và giấy khám sức khỏe.
- Các bằng cấp có liên quan.
- Sơ yếu lý lịch.
- Hộ khẩu, chứng minh nhân dân và giấy khám sức khỏe.
- Các bằng cấp có liên quan.
Giới thiệu về công ty

Khách sạn Amazing Sa Pa
Sa Pa, Lào Cai
Người liên hệ: Trần Thị Lý
Sa Pa, Lào Cai
Người liên hệ: Trần Thị Lý
Bạn đang xem tin việc làm Guest relation manager trong ngành được tuyển dụng tại bởi Khách sạn Amazing Sa Pa. Khách sạn Amazing Sa Pa đang cần tuyển 1 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm 2 năm. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Guest relation manager cách đây lúc 18/10/2018 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
Tìm thêm việc làm
Khách sạn Amazing Sa Pa
Địa chỉ: Sa Pa, Lào Cai
Quy mô: Đang cập nhật