Giám Sát Chăm Sóc Khách Hàng - Customer Service Supervisor
Mức lương: Thỏa thuận
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 95 lượt xem
Ngày cập nhật: 01/05/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Nhân viên
Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Dịch vụ khách hàng, Bảo hiểm
Mô tả công việc
Tiếp nhận và xử lý các loại hồ sơ bảo hiểm, phí bảo hiểm.
• Tiếp nhận và xử lý khiếu nại, thắc mắc của khách hàng.
• Quản lý, kiểm tra và cấp phát phiếu thu cho Tư vấn bảo hiểm.
• Quản lý tiền mặt thu/chi và nộp tiền vào ngân hàng hàng ngày.
• Quản lý, cấp phát bộ Hợp đồng bảo hiểm…
• Giám sát, phân công công việc và đào tạo nhân viên trong khu vực quản lý.
• Kiểm tra, duy trì và đề xuất giải pháp cải tiến hệ thống và quy trình…
• Thực hiện và chịu trách nhiệm về các loại báo cáo theo quy định.
• Thực hiện các công việc khác có liên quan theo yêu cầu.
• Receive and handle all transactions of new proposal, premium, payments.
• Receive and handle complaints, inquiries of customers.
• Manage, check and assign premium receipt to agents.
• Manage cash receipts/payments and deposit into bank daily.
• Manage and deliver insurance policy.
• Monitor, assign and training staffs in managerial areas.
• Check, maintain and propose solutions to improve systems and processes ...
• Implement and be responsible for all types of reports as prescribed.
• Other tasks as assigned by Department Heads.
• Tiếp nhận và xử lý khiếu nại, thắc mắc của khách hàng.
• Quản lý, kiểm tra và cấp phát phiếu thu cho Tư vấn bảo hiểm.
• Quản lý tiền mặt thu/chi và nộp tiền vào ngân hàng hàng ngày.
• Quản lý, cấp phát bộ Hợp đồng bảo hiểm…
• Giám sát, phân công công việc và đào tạo nhân viên trong khu vực quản lý.
• Kiểm tra, duy trì và đề xuất giải pháp cải tiến hệ thống và quy trình…
• Thực hiện và chịu trách nhiệm về các loại báo cáo theo quy định.
• Thực hiện các công việc khác có liên quan theo yêu cầu.
• Receive and handle all transactions of new proposal, premium, payments.
• Receive and handle complaints, inquiries of customers.
• Manage, check and assign premium receipt to agents.
• Manage cash receipts/payments and deposit into bank daily.
• Manage and deliver insurance policy.
• Monitor, assign and training staffs in managerial areas.
• Check, maintain and propose solutions to improve systems and processes ...
• Implement and be responsible for all types of reports as prescribed.
• Other tasks as assigned by Department Heads.
Yêu cầu ứng viên
Tốt nghiệp Đại học.
• Ít nhất 05 năm kinh nghiệm ở nghiệp vụ Dịch Vụ Khách Hàng hoặc Hành Chính Kinh Doanh và tối thiểu 2 năm kinh nghiệm trong vai trò Quản lý.
• Thông thạo vi tính văn phòng (MS Office: Word, Excel và Power Point).
• Khả năng sử dụng tiếng Anh tốt.
• Khả năng giao tiếp và tương tác tốt.
• Trung thực, cẩn thận và có tinh thần trách nhiệm.
• University graduated.
• At least 05 years of relevant experience in Customer Service or Agency Admin and at least 02 years as managerial role.
• Proficiency in Computer skills (MS Officer: Word, Excel, PowerPoint)
• Proficiency in English language.
• Good communication & inter-personal skills.
• Integrity, careful, sense of responsibility.
• Ít nhất 05 năm kinh nghiệm ở nghiệp vụ Dịch Vụ Khách Hàng hoặc Hành Chính Kinh Doanh và tối thiểu 2 năm kinh nghiệm trong vai trò Quản lý.
• Thông thạo vi tính văn phòng (MS Office: Word, Excel và Power Point).
• Khả năng sử dụng tiếng Anh tốt.
• Khả năng giao tiếp và tương tác tốt.
• Trung thực, cẩn thận và có tinh thần trách nhiệm.
• University graduated.
• At least 05 years of relevant experience in Customer Service or Agency Admin and at least 02 years as managerial role.
• Proficiency in Computer skills (MS Officer: Word, Excel, PowerPoint)
• Proficiency in English language.
• Good communication & inter-personal skills.
• Integrity, careful, sense of responsibility.
Quyền lợi được hưởng
- Healthcare program & 24 hour accident insurance for employee applied on first joining day.
- Free motorbike parking
- Lunch allowance
- Free motorbike parking
- Lunch allowance
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

PHU HUNG LIFE INSURANCE JOINT STOCK COMPANY
CR3 - 05A, Floor 5, 109 Ton Dat Tien Street, Tan Phu Ward, District 7, HCMC
Người liên hệ: HR Department
CR3 - 05A, Floor 5, 109 Ton Dat Tien Street, Tan Phu Ward, District 7, HCMC
Người liên hệ: HR Department
Phu Hung Life Insurance Joint Stock Company officially entered the Vietnam life insurance market in 2013. Phu Hung Life’s shareholders who include Phu My Hung Corporation, Phu Hung Assurance and CX Technology (CXT) with the direction of the Ting family have a distinguished track record of business success and a ...Chi tiết
Phu Hung Life Insurance Joint Stock Company officially entered the Vietnam life insurance market in 2013. Phu Hung Life’s shareholders who include Phu My Hung Corporation, Phu Hung Assurance and CX Technology (CXT) with the direction of the Ting family have a distinguished track record of business success and a strong legacy of social contribution in Vietnam for 25 years. Phu Hung Life’s purpose is to promote health, wealth and happiness in Vietnam by protecting the financial futures of families and businesses. The company’s aspiration is to be the most preferred life insurer in Vietnam, recommended by families and friends, trusted for financial advice, product, service and support. Operating with four corporate values of Innovation, Efficiency, Substance and Simplicity, Phu Hung life will be a great company to buy from, work for and invest in. We are seeking for highly motivated candidates who are eager for new challenges and career development for our current vacancies. So if you are confident in having excellent experience in insurance industry and wish to work in a good environment to utilize and broaden your professional knowledge, we offer you opportunities that meet your desires. For more information, please visit our website: http://www.phuhunglife.com/en/career Company introduction clip: https://www.youtube.com/watch?v=7MiNg6NOb0o Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Giám Sát Chăm Sóc Khách Hàng - Customer Service Supervisor trong ngành được tuyển dụng tại bởi PHU HUNG LIFE INSURANCE JOINT STOCK COMPANY. PHU HUNG LIFE INSURANCE JOINT STOCK COMPANY đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Giám Sát Chăm Sóc Khách Hàng - Customer Service Supervisor cách đây lúc 26/05/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
PHU HUNG LIFE INSURANCE JOINT STOCK COMPANY
Địa chỉ: CR3 - 05A, Floor 5, 109 Ton Dat Tien Street, Tan Phu Ward, District 7, HCMC
Quy mô: 100-499 nhân viên