General Affairs Assistant Manager (Salary : 17 – 20 Million Dong)

Mức lương: 20-25 triệu

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 67 lượt xem

Ngày cập nhật: 23/09/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Trưởng nhóm

Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Dịch vụ khách hàng, Nhân sự

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Bình Dương


Mô tả công việc

Ensuring that all following activities of General Affairs Section are operated smoothly:
1. Reception, meeting room arrangement, correspondence, documents in/out, company legal documents, company seal

2. In charge of
a) Amending investment certificate and other certificates/licenses
b) Opening/dissolving branches
c) Immigration service : visa, work permits, residence card
d) Booking accommodation, air ticket…

3. In charge of controlling and keeping hygiene at common areas and cleaner group

4. In charge of renovating, maintaining and repairing items at common areas (toilet, meeting room, canteen, locker’s room, parking lot, security guard room, office …)

5. Managing employees’ shoes boxes/personal boxes, company keys, sound system

6. Purchasing/renting and controlling goods/service not relating to production
a) Uniform, stationery, sanitary wares, name card, drinking water, water machine, furniture, office equipment/machines …
b) Things for daily GA activities at canteen, garden, First Aid room…
c) Gifts for employees on occasion of Tet and other special days/events…

7. In charge of canteen, mini shop:
a) Check menu and inform employees
b) Calculate and inform meal quantity to supplier everyday
c) Provide milk, coffee … for employees as company policy
d) Collect employees’ opinion and have meeting with supplier to solve matters and improve the service
e) Check activities of canteen, mini shop periodically or suddenly to ensure hygiene and food safety
f) Periodically test quality of domestic water provided for canteen as regulated
g) Organize food poisoning drill yearly as regulated

8. In charge of company car and bus , taxi card

9. In charge of First Aid
a) Providing First Aid and medicines for employees
b) Organize first aid training course for employees yearly.
c) Organize occupational health check-up and annual health check-up
d) Make report and send to local authorities periodically
e) Organize medical incident yearly

10. Managing security activities and company properties

11. In charge of green area, decorative plants and gardener

12. In charge of Forever Forest activities

13. Organize company tour, Sport Day, Company Anniversary, year-end party, other parties and internal events

14. Play a role as a window between company and local authorities, police and interest parties relating to administrative matters.

15. In charge of ISO matters relating to quality, safety and environment

16. Report to GA&HR Department Manager

Yêu cầu ứng viên

- Age : 30 - 40
- University graduation
- Good at English
- Good at using Microsoft Word, PowerPoint, Excel, email, internet
- At least 05 years in administration management
- At least 03 years at management level (supervisor, manager)
- Having experience in ISO matters
- Having working experience in factory
- Having skill of establishing announcement, work instruction, procedure, regulation
- Having skill of communication, presentation, negotiation, organization, MC for internal events

** OPPORTUNITIES AND BENEFITS:
- Working at Japanese Multinational Corporations
- Have the opportunity to learn and develop skills, opportunities for promotion
- Social insurance-health, insurance-unemployment insurance under the current law.
- Accidental Insurance 24/24, Health Insurance.
- Housing subsidies, travel allowances, attendance allowances, regulatory compliance benefits, seniority allowances; lunch allowance.
- Reward at the end of the year, Bonus according to KPI
- Get an annual salary increase
- Gifts for the holidays, Tet (1/1, Lunar New Year, 30/4, 2/9, Mid-Autumn, Birthday )
- Annual travel, periodical health checks, year-end party, and other treatment regimes

APPLICATIONS:
Detailed CV in English

Quyền lợi được hưởng

- Reward at the end of the year, Bonus according to KPI
- Working at Japanese Multinational Corporations
- Get an annual salary increase

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH YOKOHAMA TYRE VIỆT NAM
CÔNG TY TNHH YOKOHAMA TYRE VIỆT NAM
Bình Dương
Người liên hệ: HR Department
Công ty TNHH Yokohama Tyre Việt Nam (YTVI) là công ty 100% vốn đầu tư nước ngoài, được thành lập và trở thành thành viên chính thức của Tập đoàn Cao su Yokohama Nhật Bản từ năm 2006. Công ty chúng tôi chuyên sản xuất các loại lốp xe, bao ...Chi tiết
Công ty TNHH Yokohama Tyre Việt Nam (YTVI) là công ty 100% vốn đầu tư nước ngoài, được thành lập và trở thành thành viên chính thức của Tập đoàn Cao su Yokohama Nhật Bản từ năm 2006. Công ty chúng tôi chuyên sản xuất các loại lốp xe, bao gồm xe gắn máy, xe tải nhẹ, và các sản phẩm khác dành cho xuất khẩu. Công ty chúng tôi cũng đang có kế hoạch mở rộng hoạt động sản xuất và kinh doanh từ năm 2015. Với mục đích mang đến cho khách hàng những sản phẩm với chất lượng tốt nhất, đồng thời thể hiện sự quan tâm đối với các vấn đề về môi trường, năng lượng, đảm bảo an toàn và sức khỏe nghề nghiệp cho người lao động, Công ty chúng tôi đã thiết lập, thực hiện và duy trì các hệ thống quản lý theo tiêu chuẩn ISO 9001, ISO 14001, ISO 50001 và OHSAS 18001 và đã được các tổ chức quốc tế cấp giấy chứng nhận cho các hệ thống này. Bên cạnh đó, nhằm nâng cao ý thức của cộng đồng về việc bảo vệ môi trường, bảo vệ các loại cây rừng quý hiệm của Việt Nam và nhằm thể hiện trách nhiệm đối với xã hội, Công ty chúng tôi thường xuyên có những hoạt động như trồng Rừng Ngàn Năm và trao học bổng cho các học sinh nghèo hiếu học tại các trường học ở địa phương và các khu vực lân cận. Dự án Trồng rừng Ngàn Năm cũng là một trong những dự án nhằm kỷ niệm 100 năm ngày thành lập của Tập đoàn Cao su Yokohama Nhật Bản (1917 – 2017) Hãy gia nhập đội ngũ nhân viên trẻ và năng động của chúng tôi và trở thành một thành viên của Tập đoàn Cao su Yokohama Nhật Bản. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm General Affairs Assistant Manager (Salary : 17 – 20 Million Dong) trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY TNHH YOKOHAMA TYRE VIỆT NAM. CÔNG TY TNHH YOKOHAMA TYRE VIỆT NAM đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin General Affairs Assistant Manager (Salary : 17 – 20 Million Dong) cách đây lúc 20/10/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

CÔNG TY TNHH YOKOHAMA TYRE VIỆT NAM

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Bình Dương

Quy mô: 500-999 nhân viên


Việc làm tương tự

General Affairs Assistant Manager (Salary : 17 – 20 Million Dong)

Mức lương: 20-25 triệu | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ