Food & Beverage Manager In CIP Lounges
Mức lương: Thỏa thuận
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 155 lượt xem
Ngày cập nhật: 14/11/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Trưởng nhóm
Ngành nghề: Thực phẩm/Đồ uống, Khách sạn/Nhà hàng
Mô tả công việc
Be in charge of management standards and quality of food and customer services in CIP Lounges, to achieve strategic goals and expected business objectives. Key responsibilities for the role include:
Management of standards and quality of food
- Designs menus and establish the quality of food service at CIP Lounges with frequent changes to ensure attracting target customers
- Organizes and maintains aesthetics and convenience of equipment and buffet layout at the lounges
- Organizes and maintains aesthetics and convenience of equipment and buffet layout at the lounges
Customer services management
- Surveys, collects and analyses customer feedback to solve and improve services and customer satisfaction
- Co-ordinates with related parties in preserve quality of service, promote the company’s image and brand with high standards in the customer’s mind
Coordinates with HR Dept. on making plan for coaching and training staffs, curriculum development and delivering the training
Perform additional duties as requested by the Head Dept. and BOD.
Management of standards and quality of food
- Designs menus and establish the quality of food service at CIP Lounges with frequent changes to ensure attracting target customers
- Organizes and maintains aesthetics and convenience of equipment and buffet layout at the lounges
- Organizes and maintains aesthetics and convenience of equipment and buffet layout at the lounges
Customer services management
- Surveys, collects and analyses customer feedback to solve and improve services and customer satisfaction
- Co-ordinates with related parties in preserve quality of service, promote the company’s image and brand with high standards in the customer’s mind
Coordinates with HR Dept. on making plan for coaching and training staffs, curriculum development and delivering the training
Perform additional duties as requested by the Head Dept. and BOD.
Yêu cầu ứng viên
- University degree or above in related major
- Well known in F&B service and high quality standards
- Fluent in English is a must, preferable speaking in various foreign languages
- Excellent in MS Office
- Good at leadership, negotiation, presentation and persuasion skills
- Strong communication and interpersonal skills (both written and verbal)
- Organizational ability in works, events and activities to achieve the goals
- Minimum 5 years of experience in similar role or management level of an international 4-5 stars restaurants/hotels
- Prior to expat candidates
- Well known in F&B service and high quality standards
- Fluent in English is a must, preferable speaking in various foreign languages
- Excellent in MS Office
- Good at leadership, negotiation, presentation and persuasion skills
- Strong communication and interpersonal skills (both written and verbal)
- Organizational ability in works, events and activities to achieve the goals
- Minimum 5 years of experience in similar role or management level of an international 4-5 stars restaurants/hotels
- Prior to expat candidates
Quyền lợi được hưởng
- Lương tháng 13
- BH Sức khỏe 24/24
- Các cơ hội đào tạo nội bộ và bên ngoài
- BH Sức khỏe 24/24
- Các cơ hội đào tạo nội bộ và bên ngoài
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ HÀNG KHÔNG SÂN BAY TÂN SƠN NHẤT (SASCO)
Tòa nhà SASCO, Sân bay Quốc tế Tân Sơn Nhất, Phường 2, Quận Tân Bình, Tp.HCM
Tòa nhà SASCO, Sân bay Quốc tế Tân Sơn Nhất, Phường 2, Quận Tân Bình, Tp.HCM
Công ty Cổ Phần Dịch vụ Hàng không Sân bay Tân Sơn Nhất (SASCO) tự hào là một trong 500 doanh nghiệp lớn nhất Việt Nam, có tốc độ phát triển nhanh và bền vững. Không những thế, SASCO còn là một trong những thương hiệu được biết đến nhiều ...Chi tiết
Công ty Cổ Phần Dịch vụ Hàng không Sân bay Tân Sơn Nhất (SASCO) tự hào là một trong 500 doanh nghiệp lớn nhất Việt Nam, có tốc độ phát triển nhanh và bền vững. Không những thế, SASCO còn là một trong những thương hiệu được biết đến nhiều nhất của tất cả các khách hàng mỗi khi đặt chân đến sân bay Tân Sơn Nhất, thông qua hệ thống các gian hàng miễn thuế, khu vực phòng chờ VIP, CIP, Trung tâm thương mại … Với môi trường làm việc thân thiện, chuyên nghiệp cùng nhiều chính sách, chế độ đãi ngộ cao, SASCO chắc chắn sẽ đem lại nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp cho những ứng viên luôn khao khát học hỏi và mong muốn được thể hiện bản thân. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Food & Beverage Manager In CIP Lounges trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ HÀNG KHÔNG SÂN BAY TÂN SƠN NHẤT (SASCO). CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ HÀNG KHÔNG SÂN BAY TÂN SƠN NHẤT (SASCO) đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Food & Beverage Manager In CIP Lounges cách đây lúc 13/12/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ HÀNG KHÔNG SÂN BAY TÂN SƠN NHẤT (SASCO)
Địa chỉ: Tòa nhà SASCO, Sân bay Quốc tế Tân Sơn Nhất, Phường 2, Quận Tân Bình, Tp.HCM
Quy mô: 1.000-4.999 nhân viên