Export Customer Service & Documentation

Mức lương: 12-15 triệu

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 264 lượt xem

Ngày cập nhật: 15/02/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Kinh nghiệm: 1 năm

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Xuất nhập khẩu

Số lượng:8

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Đại học

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

- Execute customer’s service requirements from Bookings, Cargo movement to Data Transmission, Documentation and Invoicing.
- Coordinate with customers and colleagues to fulfill the job.
- Coordinate with airlines/ carriers/ worldwide agents to handle shipments.
- Solving all the matters/ problems related to operation jobs.
- Communicate with Sales/ Operation team to ensure proper flow of information regarding booking prospects and rate approvals.
- Handle customer enquiries, quotations and overseas agent correspondence and offering solutions
- Perform and resolve customer dispute or complaint cases with care and in compliance with all internal and regulatory company’s requirements and customer’s standard operating procedure.
- Ensure customer satisfaction and feedback to customers in professional manner.
- Prepare reports, update system timely and accurately.
- Provide comprehensive and professional services to customers, working to acquire, retain and develop relationships with customers and agents.
- Other tasks as assigned by Head of Department.

Yêu cầu ứng viên

- University or college graduate (major in Foreign Trade, Economics, Maritime or Transportation is preferable).
- At least 6 months or more of experience in same position in logistics/forwarding field
- Good command of English/Vietnamese (both in oral & written communication).
- Good at Microsoft Office Applications.
- Being careful, customer-oriented & achievement-driven attitude.
- Ability to work well under pressure and good problem solving skill.
- Others: High responsibility, good teamwork.

Quyền lợi được hưởng

- Working in friendly, dynamic & professional environment.
- Promotion opportunity if long-term commitment.
- Competitive salary, Sales commission.
- Salary review: at least 1 time/year, minimum 5%.
- Bonuses at certain public holiday and year-end (13th month salary and performance bonus).
- Premium health insurance for employee.
- Monthly/ yearly Vacation organized by company.
- Other benefits as per labor law and company policy.

Cách thức ứng tuyển

ỨNG TUYỂN NGAY TỊA Timviec24h

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH TIẾP VẬN THỰC
CÔNG TY TNHH TIẾP VẬN THỰC
793/28/1/42 Trần Xuân Soạn, Phường Tân Hưng, Quận 7, Thành Phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Người liên hệ: Ms Nguyệt
Bạn đang xem tin việc làm Export Customer Service & Documentation trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY TNHH TIẾP VẬN THỰC. CÔNG TY TNHH TIẾP VẬN THỰC đang cần tuyển 8 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm 1 năm. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Export Customer Service & Documentation cách đây lúc 10/03/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

CÔNG TY TNHH TIẾP VẬN THỰC

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: 793/28/1/42 Trần Xuân Soạn, Phường Tân Hưng, Quận 7, Thành Phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Quy mô: Đang cập nhật


Việc làm tương tự

Export Customer Service & Documentation

Mức lương: 12-15 triệu | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ