Customer Services Team Leader – Hanoi Branch
Mức lương: Thỏa thuận
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 254 lượt xem
Ngày cập nhật: 10/03/2020
Thông Tin Tuyển Dụng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Nhân viên
Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Dịch vụ khách hàng, Vận tải/Kho vận
Mô tả công việc
• Directly responsible for Merchant Support limited to Hanoi area;
• Build guidelines & procedures (within team & cross team) to ensure smooth operation in Hanoi;
• Initiate and implement projects to improve team performance;
• Assist Manager in recruiting, planning and making decisions at team level;
• Conduct in-depth interviews with contracted merchants on a regular basis or analyze data frequently to identify problems and suggest pre-emptive solutions;
• Be comfortable to work on one’s own OR to communicate with team leaders over a long distance;
• Working time: 5 days/week, from 9am to 5:30pm
• Working place: Hanoi office (TBC)
• On-the-job training at HCMC Operation Center might be required for 1-2 months
• Build guidelines & procedures (within team & cross team) to ensure smooth operation in Hanoi;
• Initiate and implement projects to improve team performance;
• Assist Manager in recruiting, planning and making decisions at team level;
• Conduct in-depth interviews with contracted merchants on a regular basis or analyze data frequently to identify problems and suggest pre-emptive solutions;
• Be comfortable to work on one’s own OR to communicate with team leaders over a long distance;
• Working time: 5 days/week, from 9am to 5:30pm
• Working place: Hanoi office (TBC)
• On-the-job training at HCMC Operation Center might be required for 1-2 months
Yêu cầu ứng viên
• Bachelor of business-related majors;
• 3-4+ years of experience in Customer Service;
• Experience working in Ride-sharing/ Food-delivery/ E-commerce is strongly preferred;
• English skill: Professional working proficiency;
• Computer skill: Office, Internet, Email, CRM/ CS systems (Zendesk, Salesforce, etc);
• Behavioral skills: Communication, Teamwork, Organization, Perseverance/ Persistence, Management;
• Skillset: Procedure & process building, Project management, Active listening, Training, Coaching.
• From 24 - 30 years old
BENEFIT
• Salary: Negotiable;
• Meal allowance; Laptop provision;
• Travelling/ meal allowance for business purpose;
• Full employee benefit system according to the law & company regulation;
• Year-end bonus, public holiday bonus, birthday bonus;
• Health check and company trip;
• Opportunity to be trained & worked in a leading e-commerce company in Vietnam;
• Appraisal and salary review every year.
• 3-4+ years of experience in Customer Service;
• Experience working in Ride-sharing/ Food-delivery/ E-commerce is strongly preferred;
• English skill: Professional working proficiency;
• Computer skill: Office, Internet, Email, CRM/ CS systems (Zendesk, Salesforce, etc);
• Behavioral skills: Communication, Teamwork, Organization, Perseverance/ Persistence, Management;
• Skillset: Procedure & process building, Project management, Active listening, Training, Coaching.
• From 24 - 30 years old
BENEFIT
• Salary: Negotiable;
• Meal allowance; Laptop provision;
• Travelling/ meal allowance for business purpose;
• Full employee benefit system according to the law & company regulation;
• Year-end bonus, public holiday bonus, birthday bonus;
• Health check and company trip;
• Opportunity to be trained & worked in a leading e-commerce company in Vietnam;
• Appraisal and salary review every year.
Quyền lợi được hưởng
- Appraisal and salary review every year
- Health check and company trip
- Year-end bonus, public holiday bonus, birthday bonus
- Health check and company trip
- Year-end bonus, public holiday bonus, birthday bonus
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH WOOWA BROTHERS VIỆT NAM
Lầu 22, Etown Central, 11 Đoàn Văn Bơ, P12, Q4, TP.HCM
Người liên hệ: Ms. Phuong Thanh – Recruitment
Lầu 22, Etown Central, 11 Đoàn Văn Bơ, P12, Q4, TP.HCM
Người liên hệ: Ms. Phuong Thanh – Recruitment
Woowa Brothers là công ty khởi nghiệp vận hành ứng dụng giao thức ăn hàng đầu của Hàn Quốc có tên Baedal Minjok. Công ty này vừa gia nhập nhóm kỳ lân thế giới khi nhận được khoản đầu tư đảm bảo trị giá 320 triệu USD vào tháng 12 ...Chi tiết
Woowa Brothers là công ty khởi nghiệp vận hành ứng dụng giao thức ăn hàng đầu của Hàn Quốc có tên Baedal Minjok. Công ty này vừa gia nhập nhóm kỳ lân thế giới khi nhận được khoản đầu tư đảm bảo trị giá 320 triệu USD vào tháng 12 năm 2018 đưa mức định giá của công ty lên hơn 1 tỷ USD. Khoản đầu tư này đến từ những quỹ đầu tư lớn trên thế giới gồm Hillhouse Capital, Sequoia Capital có trụ sở tại Hoa Kỳ và GIC - quỹ tài sản có chủ quyền của Singapore. Trong đó Hillhouse Capital là nhà đầu tư nổi tiếng với việc đầu tư vào các công ty công nghệ hàng đầu của Trung Quốc bao gồm Tencent và Yahoo, Sequoia Capital là nhà đầu tư sớm vào các công ty công nghệ khổng lồ toàn cầu như Google và Apple. Woowa Brothers, được thành lập năm 2010, với mục đích phát triển các ứng dụng thú vị và hữu ích, bắt đầu với nền tảng phân phối thực phẩm Baedal Minjok. Ứng dụng giao đồ ăn này khá phổ biến ở Hàn Quốc, theo một báo cáo đã chỉ ra rằng 7/10 người đặt hàng thực phẩm qua các ứng dụng của startup này. Số lượng đơn đặt hàng hàng tháng của Baedal Minjok đã đạt hơn 20 triệu vào tháng 7 năm 2018, tăng từ 5 triệu vào đầu năm 2015. Ứng dụng này cũng đã chứng kiến sự gia tăng số lượng người dùng hoạt động hàng tháng từ 3 triệu lên 8 triệu trong cùng kỳ. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Customer Services Team Leader – Hanoi Branch trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY TNHH WOOWA BROTHERS VIỆT NAM. CÔNG TY TNHH WOOWA BROTHERS VIỆT NAM đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Customer Services Team Leader – Hanoi Branch cách đây lúc 08/04/2020 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
CÔNG TY TNHH WOOWA BROTHERS VIỆT NAM
Địa chỉ: Lầu 22, Etown Central, 11 Đoàn Văn Bơ, P12, Q4, TP.HCM
Quy mô: 100-499 nhân viên