Customer Services Supervisor

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 149 lượt xem

Ngày cập nhật: 14/01/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Dệt may/Da giày, Thời trang

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Đồng Nai


Mô tả công việc

- To follow up with customers’ PO, handle customers’ problems and reach sales target;
- Build up and maintain the relationship with potential and regular customers to update information and give solutions to match customers’ demands;
- Analyze result of work as well as market information and suitable solutions for company;
- Solve problems regarding to collect money, products, customer complaints and requests;
- Promote sewing and embroidery thread products & solutions to customers;
- Sales presentation and negotiation; seek and secure new clients base;
- Help achieve sales target and clients’ satisfaction;
- Coordinate with sales department to facilitate various marketing activities (trade show, brochures, in store/on premise promotion);
- Assist to setup and execute the product strategy for the short, middle and long term;
- Make periodical (monthly and quarterly) sales reports/rolling sales forecast;
- Supervise existing accounts and develop, in accordance to company marketing strategy, the new input (products, new customers);
- Collect all relevant information to customers and compile to create and develop existing database;
- Organize timetable, schedule daily, weekly and monthly in accordance to management requirements and customer availability;
- Handle and be responsible for sales target as well as coordinating with the sales team to push their sales targets;

Yêu cầu ứng viên

- 5 years experience in related role
- Experience in sewing thread o textile industries preferable
- Excellent in English and Vietnamese (communication, presentation, negotiation)
- Ability to contribute and foster creative new ideas
- Assertive, task motivated and able to work under pressure
- Strong customer focus and service minded
- Ability to be self motivated and to search new marketing strategies
- Ability to make suggestions to improve the business and systems to the senior Management an advantage
- Familiar with ERP system, knowledgeable in JD Edwards will be an advantage

Quyền lợi được hưởng

- Lương tháng thứ 13
- Bảo hiểm chăm sóc sức khỏe
- Xe đưa rước

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH AMERICAN EFIRD VIỆT NAM
CÔNG TY TNHH AMERICAN EFIRD VIỆT NAM
Đồng Nai
Sản xuất chỉ may, chỉ thêu, chỉ công nghiệp Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Customer Services Supervisor trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY TNHH AMERICAN EFIRD VIỆT NAM. CÔNG TY TNHH AMERICAN EFIRD VIỆT NAM đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Customer Services Supervisor cách đây lúc 13/02/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

CÔNG TY TNHH AMERICAN EFIRD VIỆT NAM

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Đồng Nai

Quy mô: 100-499 nhân viên


Việc làm tương tự

Customer Services Supervisor

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ