Customer Services Manager

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 293 lượt xem

Ngày cập nhật: 05/10/2018

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Trưởng nhóm

Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Xuất nhập khẩu, Vận tải/Kho vận

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

• Team Management
- Provide on-the-job mentoring and coaching to team members in matters related to OTC process efficiently and foster customer focus culture.
- Manage employee performance and development process by conducting target agreement, performance review and development planning & execution.
- Participate into the recruitment and talent management to retain and develop potential employees.
- Review job scope, resource utilization and planning jointly with disciplinary manager.

• Operational Excellence
- Provide order management-related expertise and information to business, functional counterparts and customer services community for continuous process improvement, system harmonization and process problem solving.
- Monitor Order-management’s performance using dedicated KPIs and reporting.
- Offer guidance to Customer service (CS) team in capturing customer’s expectation/requirement in NCM process. Analyze the root causes, propose corrective measures and ensure on-time closure of the end-to-end process in coordination with BUs and Functions for non -product quality complaints.

• Business Partnering
- Interact with business management and sales to gain knowledge of business development and customers’ needs. Arrange for CS team to visit customers regularly together with business team.

• Compliance
- Timely update company policies, business rules & authorization matrix; Enhance awareness and monitor the implementation of BASF policies.
- Ensure timely submission of quality reports/data to internal and external authorities.
- Maintain a safe and healthy working environment by following the company's EHS policy and requirements and report any unsafe conditions and behaviors, including near miss and incident, to immediate superior.

• Projects
- Effectively lead projects and ensure project deliverables and communicate effectively to all relevant parties; develop working relationship with regional teams and stakeholders to ensure that project rollouts are adopted/implemented and maintained appropriately.Job Requirement

Yêu cầu ứng viên

- Degree in Foreign Trade, Economics or other equivalent qualifications.
- In-depth knowledge of Import and Export documentation, Incoterms (official rules for the interpretation of trade terms), customs regulation and practices.
- Good English and computer skills (excel & power point).
- Competencies required: Demonstrate Customer Focus, Communicate Effectively, Collaborate for Achievement, Develop Self & Others.

Quyền lợi được hưởng

- Attractive Salary
- Health insurance and Social insurance regulated by Vietnam Labor Law
- Professional, dynamic working environment

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

U&I LOGISTICS – SOUTHERN JSC
U&I LOGISTICS – SOUTHERN JSC
750/6A Đường Nguyễn Kiệm, Phường 04, Quận Phú Nhuận, TP HCM
Công ty Cổ phần Đầu tư U&I (U&I Investment Corporation) là tên gọi của công ty mẹ bao gồm nhiều công ty thành viên và liên doanh hoạt động trong nhiều lĩnh vực khác nhau như Logistics, Bất động sản và xây dựng, Dịch vụ tài chính, Kế toán kiểm ...Chi tiết
Công ty Cổ phần Đầu tư U&I (U&I Investment Corporation) là tên gọi của công ty mẹ bao gồm nhiều công ty thành viên và liên doanh hoạt động trong nhiều lĩnh vực khác nhau như Logistics, Bất động sản và xây dựng, Dịch vụ tài chính, Kế toán kiểm toán, Bán lẻ, Nông nghiệp và Sản xuất hàng xuất khẩu. U&I là từ viết tắt của cụm từ Bạn và Tôi trong tiếng Anh (You and I). U&I Logistics là một thành viên đứng đầu trong lĩnh vực logistics thuộc Unigroup. Được điều hành bởi những doanh nhân Việt Nam giàu kinh nghiệm, chúng tôi luôn tự hào là một trong những công ty hàng đầu tại Việt Nam chuyên cung cấp các dịch vụ Đại lý khai thuê hải quan, giao nhận hàng hóa xuất nhập khẩu, kho hàng hóa,vận tải nội địa bằng đường bộ, đường thủy nội địa, ven biển và đường sắt. Chúng tôi hiểu rằng để tồn tại và phát triển U&I Logistics phải luôn tự hoàn thiện mình để cung cấp cho khách hàng những dịch vụ tin cậy nhất. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Customer Services Manager trong ngành được tuyển dụng tại bởi U&I LOGISTICS – SOUTHERN JSC. U&I LOGISTICS – SOUTHERN JSC đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Customer Services Manager cách đây lúc 24/10/2018 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

U&I LOGISTICS – SOUTHERN JSC

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: 750/6A Đường Nguyễn Kiệm, Phường 04, Quận Phú Nhuận, TP HCM

Quy mô: 100-499 nhân viên


Việc làm tương tự

Customer Services Manager

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ