Customer Services - Import/Export Document
Mức lương: 12-15 triệu
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 275 lượt xem
Ngày cập nhật: 24/02/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Kinh nghiệm: 1 năm
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Nhân viên
Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Xuất nhập khẩu
Mô tả công việc
o Receiving customers’ & agents’ inquiries and sending quotations (Air/Sea Export) to
customers, agents.
o Smooth handling all nominated sea/air export shipment as per company’s standard
operating procedure.
o Issuance all relating documents including Booking Note, MB/L & HBL, MAWB &
HAWB, Shipping Advices (export), Debit Note, Job Costing.
o Follow-up on export shipments until shipment completed.
o Maintain good customer service relationship with customers.
o Find and negotiate with carriers and subcontractors to get best rates.
o Follow up and control subcontractors during handling door to door shipments.
o Make reports to Board of Director as requested.
o Other sales and service task assigned by management.
customers, agents.
o Smooth handling all nominated sea/air export shipment as per company’s standard
operating procedure.
o Issuance all relating documents including Booking Note, MB/L & HBL, MAWB &
HAWB, Shipping Advices (export), Debit Note, Job Costing.
o Follow-up on export shipments until shipment completed.
o Maintain good customer service relationship with customers.
o Find and negotiate with carriers and subcontractors to get best rates.
o Follow up and control subcontractors during handling door to door shipments.
o Make reports to Board of Director as requested.
o Other sales and service task assigned by management.
Yêu cầu ứng viên
Age: 24-36
Education : university or college degree in International Trade (Ngoai thuong), Marine (Hang Hai), Economics (Kinh te)
1-2 years experiences in forwarding & import-export documentation.
Good English skills (B level), computer skills (Microsoft office) and communication skills.
Hard working & can work under pressure.
Education : university or college degree in International Trade (Ngoai thuong), Marine (Hang Hai), Economics (Kinh te)
1-2 years experiences in forwarding & import-export documentation.
Good English skills (B level), computer skills (Microsoft office) and communication skills.
Hard working & can work under pressure.
Quyền lợi được hưởng
- Lương thưởng hấp dẫn
- Môi trường làm việc năng động, thân thiện
- Môi trường làm việc năng động, thân thiện
Cách thức ứng tuyển
- Đơn xin việc
-Sơ yếu lý lịch
- Các bằng cấp chứng chỉ liên quan
-Sơ yếu lý lịch
- Các bằng cấp chứng chỉ liên quan
Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH LIÊN DOANH GIAO NHẬN KHO VẬN BÌNH MINH
27B, Quốc lộ 1A, Phường Linh Xuân, Quận Thủ Đức, Tp. HCM
Người liên hệ: Chị Hồng
27B, Quốc lộ 1A, Phường Linh Xuân, Quận Thủ Đức, Tp. HCM
Người liên hệ: Chị Hồng
Bạn đang xem tin việc làm Customer Services - Import/Export Document trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY TNHH LIÊN DOANH GIAO NHẬN KHO VẬN BÌNH MINH. CÔNG TY TNHH LIÊN DOANH GIAO NHẬN KHO VẬN BÌNH MINH đang cần tuyển 2 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm 1 năm. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Customer Services - Import/Export Document cách đây lúc 30/03/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
CÔNG TY TNHH LIÊN DOANH GIAO NHẬN KHO VẬN BÌNH MINH
Địa chỉ: 27B, Quốc lộ 1A, Phường Linh Xuân, Quận Thủ Đức, Tp. HCM
Quy mô: Đang cập nhật