Customer Service Trainer

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 164 lượt xem

Ngày cập nhật: 16/02/2020

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Giáo dục/Đào tạo

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

- Conduct training to new and existing staff (e.g. new hire induction training, refresher training, CIS CS modules)
- Ensure training materials are constantly updated and reviewed at regular interval
- Support and work closely with CS sub-function managers/supervisors to conduct post-training evaluation and coaching to gauge training effectiveness, and identify strengths for reinforcement and weaknesses for further training
- Conduct training needs analysis and develop training and development plans / roadmap
- Interact with country HR department on identifying CS-related training needs
- Maintain an accurate and updated training record of staff
- Conduct regular and ad hoc skills verification tests for Customer Service Function
- Coordinate special events / programs / celebration among CS sub-functions

Yêu cầu ứng viên

- 3 years experience in customer service / hospitality industry
- Experience in conducting / facilitating training activities
- Experience in the Air Express industry (preferable)
- English skill

Quyền lợi được hưởng

- Health & Wellbeing programs
- Multiple earnings and benefits from attractive rewards internally
- Multiple engagement and team building activities annually

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

DHL-VNPT EXPRESS LTD.
DHL-VNPT EXPRESS LTD.
6 Thang Long Street, Ward 4, Tan Binh District, HCMC
Người liên hệ: HR Department
DHL – The Logistics company for the world DHL is the global market leader in the logistics industry and “The Logistics company for the world”. DHL commits its expertise in international express, air and ocean freight, road and rail transportation, contract logistics and international mail services to its customers. A ...Chi tiết
DHL – The Logistics company for the world DHL is the global market leader in the logistics industry and “The Logistics company for the world”. DHL commits its expertise in international express, air and ocean freight, road and rail transportation, contract logistics and international mail services to its customers. A global network composed of more than 220 countries and territories and about 300,000 employees worldwide offers customers superior service quality and local knowledge to satisfy their supply chain requirements. DHL accepts its social responsibility by supporting climate protection, disaster management and education. DHL is part of Deutsche Post DHL. For the latest news and happenings about DHL in Asia Pacific, visit http://press.ap.dhl.com. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Customer Service Trainer trong ngành được tuyển dụng tại bởi DHL-VNPT EXPRESS LTD.. DHL-VNPT EXPRESS LTD. đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Customer Service Trainer cách đây lúc 15/04/2020 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

DHL-VNPT EXPRESS LTD.

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: 6 Thang Long Street, Ward 4, Tan Binh District, HCMC

Quy mô: 500-999 nhân viên


Việc làm tương tự

Customer Service Trainer

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ