Customer Service Team Leader
Mức lương: Trên 30 triệu
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 121 lượt xem
Ngày cập nhật: 10/01/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Trưởng nhóm
Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Kinh doanh/Bán hàng, Điện tử viễn thông
Mô tả công việc
- Working with customers who are students, lecturers, business partners at home and abroad (USA, Europe, Thailand, Singapore ..)
- Receive, coordinate and handle complaints/inquiries of tens of thousands of students or lecturers participating in programs
- Develop and coordinate activities of international Customer Care projects
- Coordinate with relevant departments to solve the problems received
Benefit
- Income up to 30 million / month.
- Receive intensive training, "black belt" training through 20 training courses from company leaders
- Experience 3 positions in 12 months with 5 products in 6 countries.
- A clear promotion roadmap, rated for the salary increase of up to 50-80% / year, up to twice a year.
- Become an international customer care expert or leader in 1-2 years
- Practiced coordination skills & partner management: University, Embassy, local government agencies
- Receive, coordinate and handle complaints/inquiries of tens of thousands of students or lecturers participating in programs
- Develop and coordinate activities of international Customer Care projects
- Coordinate with relevant departments to solve the problems received
Benefit
- Income up to 30 million / month.
- Receive intensive training, "black belt" training through 20 training courses from company leaders
- Experience 3 positions in 12 months with 5 products in 6 countries.
- A clear promotion roadmap, rated for the salary increase of up to 50-80% / year, up to twice a year.
- Become an international customer care expert or leader in 1-2 years
- Practiced coordination skills & partner management: University, Embassy, local government agencies
Yêu cầu ứng viên
- Age: Age from 22-27. Graduated from University or above.
- Priority for candidates who have experience in customer service or related to training for 1 year
- Good time management skills, good English communication skills
- Withstand high pressure in work, careful, meticulous.
- Ability to work independently, creative thinking.
- Proficient in office software (Word, Excel, Powerpoint, Outlook), and applications from Google
- Priority for candidates who have experience in customer service or related to training for 1 year
- Good time management skills, good English communication skills
- Withstand high pressure in work, careful, meticulous.
- Ability to work independently, creative thinking.
- Proficient in office software (Word, Excel, Powerpoint, Outlook), and applications from Google
Quyền lợi được hưởng
- On the job training
- Parking cost, pay raise once a year
- Parking cost, pay raise once a year
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

TECH COMPANY
Hanoi
Người liên hệ: Loan Trinh
Hanoi
Người liên hệ: Loan Trinh
Large Tech Company Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Customer Service Team Leader trong ngành được tuyển dụng tại bởi TECH COMPANY. TECH COMPANY đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Customer Service Team Leader cách đây lúc 09/02/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
Tìm thêm việc làm
- Việc làm dịch vụ khách hàng tại Đà Nẵng
- Việc làm dịch vụ khách hàng tại Hà Nội
- Việc làm dịch vụ khách hàng tại Hồ Chí Minh
- Việc làm kinh doanh/bán hàng tại Đà Nẵng
- Việc làm kinh doanh/bán hàng tại Hà Nội
- Việc làm kinh doanh/bán hàng tại Hồ Chí Minh
- Việc làm Điện tử viễn thông tại Đà Nẵng
- Việc làm Điện tử viễn thông tại Hà Nội
- Việc làm Điện tử viễn thông tại Hồ Chí Minh
TECH COMPANY
Địa chỉ: Hanoi
Quy mô: 1.000-4.999 nhân viên