Customer Service Supervisor
Mức lương: Thỏa thuận
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 214 lượt xem
Ngày cập nhật: 20/02/2020
Thông Tin Tuyển Dụng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Nhân viên
Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Marketing/Quảng cáo, Kinh doanh/Bán hàng
Mô tả công việc
- Handle order processing in all accounts
- Manage accounts in terms of order processing, order follow up, pricing integrity, on-time deliveries, orders fulfillment.
- Provide responsive order management support including order entry, or expediting and shipment information to customers.
- Handle customer complaints, investigates and evaluate, resolves customer complaints professionally and tactfully.
- Initiate and implement initiatives which improve customer service and responsiveness.
- Negotiates customer product/billing complaints by authorizing returns requesting returned product testing by internal quality or other staff, approving replacement orders if needed, following up with accountant, sales, etc. related to invoices, payment issues.
- Coordinate with others department
- Partner with Sales department to assist in achieving sales goals.
- Proactively communicate supply chain issues and provide alternatives.
- Coordinate with Logistics and Operations on capacity planning and scheduling.
- Monitor and evaluate team members, and adjust training where needed.
- Manage accounts in terms of order processing, order follow up, pricing integrity, on-time deliveries, orders fulfillment.
- Provide responsive order management support including order entry, or expediting and shipment information to customers.
- Handle customer complaints, investigates and evaluate, resolves customer complaints professionally and tactfully.
- Initiate and implement initiatives which improve customer service and responsiveness.
- Negotiates customer product/billing complaints by authorizing returns requesting returned product testing by internal quality or other staff, approving replacement orders if needed, following up with accountant, sales, etc. related to invoices, payment issues.
- Coordinate with others department
- Partner with Sales department to assist in achieving sales goals.
- Proactively communicate supply chain issues and provide alternatives.
- Coordinate with Logistics and Operations on capacity planning and scheduling.
- Monitor and evaluate team members, and adjust training where needed.
Yêu cầu ứng viên
JOB REQUIREMENT
- Bachelor Degree in Customer Service, Business Administration or related major
- Strong interpersonal and communication skills.
- Proficiency in the management of resources
- Good command of English
- Ability to train and coach team members on processes, procedures, compliance and product knowledge
- Experience in customer service in manufacturing/FMCG companies is a plus
LOCATION: Hiep Phuoc Industrial Zone, Nha Be District, HCMC (Shuttle bus provided)
- Bachelor Degree in Customer Service, Business Administration or related major
- Strong interpersonal and communication skills.
- Proficiency in the management of resources
- Good command of English
- Ability to train and coach team members on processes, procedures, compliance and product knowledge
- Experience in customer service in manufacturing/FMCG companies is a plus
LOCATION: Hiep Phuoc Industrial Zone, Nha Be District, HCMC (Shuttle bus provided)
Quyền lợi được hưởng
- Laptop
- Lunch
- Corporate discount
- Lunch
- Corporate discount
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH CJ FOODS VIỆT NAM
17th Floor, 2Bis-4-6 Le Thanh Ton, Ben Nghe Ward, District 1, HCMC
Người liên hệ: HR Department
17th Floor, 2Bis-4-6 Le Thanh Ton, Ben Nghe Ward, District 1, HCMC
Người liên hệ: HR Department
Công ty TNHH CJ FOODS VIỆT NAM là công ty 100% vốn Hàn Quốc (thuộc tập đoàn CJ Group bao gồm CGV, CJ FOODVILLE, CJ FRESHWAY, CJ E&M...) chuyên hoạt động trong lĩnh vực nhập khẩu, chế biến, bảo quản rau quả & các mặt hàng thực phẩm tiêu dùng ...Chi tiết
Công ty TNHH CJ FOODS VIỆT NAM là công ty 100% vốn Hàn Quốc (thuộc tập đoàn CJ Group bao gồm CGV, CJ FOODVILLE, CJ FRESHWAY, CJ E&M...) chuyên hoạt động trong lĩnh vực nhập khẩu, chế biến, bảo quản rau quả & các mặt hàng thực phẩm tiêu dùng khác. Với nhu cầu mở rộng thị trường nội địa cũng như nước ngoài, mục tiêu phát triển lâu dài, xây dựng hệ thống quản lý chuyên nghiệp. Hiện nay, Công ty chúng tôi cần một đội ngũ nhân viên Công ty có năng lực, tinh thần trách nhiệm cao, tận tâm với nghề, có mục tiêu làm việc lâu dài để cùng xây dựng, phát triển & đóng góp cho Công ty giúp Công ty trở thành một tập đoàn chuyên nghiệp, khẳng định tên tuổi trên thị trường được người tiêu dùng yêu thích nhất. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Customer Service Supervisor trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY TNHH CJ FOODS VIỆT NAM. CÔNG TY TNHH CJ FOODS VIỆT NAM đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Customer Service Supervisor cách đây lúc 18/03/2020 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
CÔNG TY TNHH CJ FOODS VIỆT NAM
Địa chỉ: 17th Floor, 2Bis-4-6 Le Thanh Ton, Ben Nghe Ward, District 1, HCMC
Quy mô: 1.000-4.999 nhân viên