Customer Service Supervisor

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 271 lượt xem

Ngày cập nhật: 25/05/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Trưởng nhóm

Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Quản lý điều hành

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hà Nội, Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

REPORTS TO : Operation Manager
SUPERVISE : Nil

PURPOSE / OBJECTIVE (OF THIS POSITION):
To supervise the team to achieve total customer satisfaction and enhance customer loyalty.

JOB RESPONSIBILITIES:

Part 1 – Primary roles of the job which are measurable and may be used as part of KPIs
1. To lead CS section in following areas:
(a) To assist and coordinate in departmental tasks and assignments.
(b) To implement and progress in customer service related activities to achieve desired results.
(c) To assist in conducting feasibility studies on recommended customer service projects prior to implementation.
(d) Co-ordinate to run the nation-wide customer service section. Make monthly report as assigned.

Part 2 – Secondary roles which supports the primary roles above
1. To be part of the team in contributing and promoting high teamwork within the department
2. To understand Elken Marketing Plan, Policy & Procedures, Distributors’ Code Of Conduct, Business Manual and information in Elken Sales Kit to facilitate following areas:
(a) General Inquiries
(b) Problem Solving
(c) The scope of the tasks covers products, bonus, marketing and campaign, etc.
3. To help in fostering harmonious, healthy and good distributor-staff relationship through friendly and timely service.
4. To liaise with other departments and to resolve problems related to inter-departmental communication and make suggestions on improvements to superior
5. Any other duties as assigned by immediate superior

Yêu cầu ứng viên

Qualification
1. Must be a graduate in any discipline.

Experience
1. Have minimum of 3 years of working experience in related filed, preferably in MLM industry
2. Must have experience of managing a team.

Skills & Knowledge
1. Possess excellent communication skills
2. Possess team building and leadership skills
3. Possess good working knowledge of computer (MS Office) and internet
4. Fluent in English and either BM or Mandarin

Behavioral Traits – State the type of personality required to fit the job
• Patient
• Good interpersonal skills
• Proactive
• Positive thinking
• Able to work under pressure
• Able to adapt to change environment

Quyền lợi được hưởng

- In accordance with company policy
- Premium Healthcare Plan

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

ELKEN INTERNATIONAL VIET NAM COMPANY LIMITED
ELKEN INTERNATIONAL VIET NAM COMPANY LIMITED
117 Dien Bien Phu Street, District 1, HCMC
Người liên hệ: HR Department
One of the top firms in the direct selling industry in Malaysia, Elken has been present in Vietnam market for 6 years. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Customer Service Supervisor trong ngành được tuyển dụng tại bởi ELKEN INTERNATIONAL VIET NAM COMPANY LIMITED. ELKEN INTERNATIONAL VIET NAM COMPANY LIMITED đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Customer Service Supervisor cách đây lúc 23/06/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

ELKEN INTERNATIONAL VIET NAM COMPANY LIMITED

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: 117 Dien Bien Phu Street, District 1, HCMC

Quy mô: 25-99 nhân viên


Việc làm tương tự

Customer Service Supervisor

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ