Customer Service Staff

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 306 lượt xem

Ngày cập nhật: 28/02/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Xuất nhập khẩu, Vận tải/Kho vận

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hà Nội


Mô tả công việc

- Receive orders/information from customer/agent.
- Check schedules, rates to reply customer.
- Co-operate with import/ export staff for all necessary procedures to arrange shipment.
- Coordinate with vendors, oversea agents for transport arrangement.
- Make/check/confirm debit notes.
- Shipment status monitoring and report.
- Input shipment data into company file.
- Full support Sales’ enquiries for achieving sales goals.
- Other service task assigned by management.
- Take care customer via phone conversation & visit frequently.

BENEFITS:
- Attractive basic salary; 13th salary and annual performance bonus.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws.
- Annual Medical check-up; Annual Company trip; Professional and active working environment
- Using company car for transportation if occurred job during working times.
- Leave 12 days / year

Location: M Floor, TTC Tower, 19 Duy Tan Street, Dich Vong Hau Ward, Cau Giay District, Hanoi, Vietnam

Yêu cầu ứng viên

- Good English
- Actively at work, always customer-oriented, with a sense of responsibility, supporting mindset.
- At least 1 year EXPERIENCE in the field of LOGISTICS & EXPORT - IMPORT.
- Honest, active, high discipline
- Sales skills, ability to persuade, communicate well.
- Sufficient computer literacy (Microsoft Word/Excel/Power-point)

BASIC SALARY:
Per negotiation

Working time:
8:00 - 17:00 (Mon to Fri)
8:00 - 17:00 (Sat)

142 Vo Van Tan Street, Ward 6, Dist 3, HCMC

Job application and CV in English send to NAIGAI NITTO LOGISTICS VIETNAM CO., LTD
HOCHIMINH BRANCH - Ms Tra

Quyền lợi được hưởng

- Attractive basic salary; 13th salary and annual performance bonus
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
- Annual Medical check-up; Annual Company trip

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

NAIGAI NITTO LOGISTICS VIETNAM CO.,LTD
NAIGAI NITTO LOGISTICS VIETNAM CO.,LTD
Tòa nhà South Pacific Bldg, 73 Lý Nam Đế, Hoàn Kiếm, Hà Nội
Người liên hệ: HR DEPT
Naigai Nitto Logistics Vietnam Co., Ltd is seeking individuals for employment for the Finance cum Admin Staff position for 8 months Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Customer Service Staff trong ngành được tuyển dụng tại bởi NAIGAI NITTO LOGISTICS VIETNAM CO.,LTD. NAIGAI NITTO LOGISTICS VIETNAM CO.,LTD đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Customer Service Staff cách đây lúc 29/03/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

NAIGAI NITTO LOGISTICS VIETNAM CO.,LTD

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Tòa nhà South Pacific Bldg, 73 Lý Nam Đế, Hoàn Kiếm, Hà Nội

Quy mô: 25-99 nhân viên


Việc làm tương tự

Customer Service Staff

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ