Customer Service Representative (Ecommerce Operation)
Mức lương: 20-25 triệu
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 88 lượt xem
Ngày cập nhật: 18/09/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Nhân viên
Ngành nghề: Tư vấn/Chăm sóc khách hàng, Dịch vụ khách hàng
Mô tả công việc
We are looking for a Customer Service Representative to join our team. This is a great opportunity to progress your career with a fast-paced 3D Ecommerce Business.
Job Description:
• Being the representative of our Company in connecting and communicating with customers of Our Ecommerce Platform
• Also acting as the main liaison between the customer and the supplier/seller, using our system for tracking all the steps in the customer's order from the moment the customer places an order until the customer receives the goods and completes the payment / or complete return and exchange procedures
• Well and fully understanding all information about products, order information, order status, promotions, company policies, user functions & vendor functions guideline of Our Ecommerce Platform
• Promptly receiving, supporting and professionally resolving service issues, inquiries and complaints from customers / partners, via all interactive channels such as live chat, email, hotline, etc. .
• Using CRM system to input, track and handle all issues of customer/consumer/vendor
• Any other duties given by the manager to improve the function and quality of our services
Job Description:
• Being the representative of our Company in connecting and communicating with customers of Our Ecommerce Platform
• Also acting as the main liaison between the customer and the supplier/seller, using our system for tracking all the steps in the customer's order from the moment the customer places an order until the customer receives the goods and completes the payment / or complete return and exchange procedures
• Well and fully understanding all information about products, order information, order status, promotions, company policies, user functions & vendor functions guideline of Our Ecommerce Platform
• Promptly receiving, supporting and professionally resolving service issues, inquiries and complaints from customers / partners, via all interactive channels such as live chat, email, hotline, etc. .
• Using CRM system to input, track and handle all issues of customer/consumer/vendor
• Any other duties given by the manager to improve the function and quality of our services
Yêu cầu ứng viên
Requirements:
• Female - from 22 - 30 years old
• Minimum 2 years of experience in Customer Service, Customer Support, Operation or equivalent field
• Good voice, strong phone contact handling skills and active listening
• Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters
• Working Experience in the field of E-commerce / Furniture / logistics is an advantage
Why You’ll Love Working Here
• Join a young and dynamic team in a friendly and professional working environment.
• Great opportunities in developing career pathway.
• Performance review (twice a year), 13th month pay based on performance.
• Annual health check-up and premium healthcare.
• Female - from 22 - 30 years old
• Minimum 2 years of experience in Customer Service, Customer Support, Operation or equivalent field
• Good voice, strong phone contact handling skills and active listening
• Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters
• Working Experience in the field of E-commerce / Furniture / logistics is an advantage
Why You’ll Love Working Here
• Join a young and dynamic team in a friendly and professional working environment.
• Great opportunities in developing career pathway.
• Performance review (twice a year), 13th month pay based on performance.
• Annual health check-up and premium healthcare.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive Salary & Bonus
- Premium Healthcare Program
- Young, passionate and dynamic working environment
- Premium Healthcare Program
- Young, passionate and dynamic working environment
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

ROLLING ANT
Level 8, REE Tower, 9 Doan Van Bo, District 4, Ho Chi Minh City
Level 8, REE Tower, 9 Doan Van Bo, District 4, Ho Chi Minh City
Rolling Ant là công ty hàng đầu Việt nam và uy tín thế giới về thực tế ảo và 3D tương tác, mô phỏng 3D cho kiến trúc, bất động sản, nội thất . Rolling Ant nằm trong top 5 công ty nổi tiếng thế giới về 3D tương tác ...Chi tiết
Rolling Ant là công ty hàng đầu Việt nam và uy tín thế giới về thực tế ảo và 3D tương tác, mô phỏng 3D cho kiến trúc, bất động sản, nội thất . Rolling Ant nằm trong top 5 công ty nổi tiếng thế giới về 3D tương tác do tạp chí CG Architect bình bầu. Khách hàng của Rolling Ant là các công ty lớn tại Mỹ và Việt nam. Sản phẩm đột phá của Rolling Ant chạy trên nhiều nền tảng di động và hỗ trợ nhiều loại thiết bị trình chiếu từ phổ thông đến chuyên dụng như VR headset, màn hình cảm ứng, tablet di động, web.. Website: https://rollingant.com/ Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Customer Service Representative (Ecommerce Operation) trong ngành được tuyển dụng tại bởi ROLLING ANT. ROLLING ANT đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Customer Service Representative (Ecommerce Operation) cách đây lúc 16/10/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
ROLLING ANT
Địa chỉ: Level 8, REE Tower, 9 Doan Van Bo, District 4, Ho Chi Minh City
Quy mô: 25-99 nhân viên