Customer Service Regional Operations Assistant Manager

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 119 lượt xem

Ngày cập nhật: 26/10/2018

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hà Nội


Mô tả công việc

• [Improving service center fields] Make a visiting schedule for each service center and visit and improve the field based on a checklist.
• [Supporting to solve issues] Analyze issues for each service center based on the visiting results and support to implement an improvement measure for each issue.
• [Index management] Analyze an index for each service center. Analyze why there is a weakness and resolve the issue.
• [Managing best practices] Organize best practices of a service center and apply them to increase operational efficiency by propagating them to other centers.

Yêu cầu ứng viên

Education:
• Bachelor degree in related industries (IT/Telecoms/Electronics) but IT is preferred.

Skill:
• Troubleshooting
• Report / Presentation
• Training
• “Can do” attitude and teamwork mindset
• Vietnamese & English speaking and communication fluency

Quyền lợi được hưởng

- Performance bonus
- Training opportunity
- Khác

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

SAMSUNG ELECTRONICS VIETNAM
SAMSUNG ELECTRONICS VIETNAM
Floor 23rd, BITEXCO Financial Tower, No 02 Hai Trieu St., Ben Nghe ward, D1, HCMC
Người liên hệ: Recruitment Team
For more than 40 years, the name Samsung has been at the forefront of innovation. Samsung's discoveries, inventions and breakthrough products have helped shaping the history of digital evolution. Today, Samsung Electronics Co., Ltd. is a global leader in technology, opening new possibilities for people everywhere. Guided by a simple ...Chi tiết
For more than 40 years, the name Samsung has been at the forefront of innovation. Samsung's discoveries, inventions and breakthrough products have helped shaping the history of digital evolution. Today, Samsung Electronics Co., Ltd. is a global leader in technology, opening new possibilities for people everywhere. Guided by a simple philosophy “Inspire the World, Create the Future”, Samsung is committed to developing new technologies and innovative products that enhance the lives of its customers, employees & global community. Join the Samsung Family and be part of our ‘Best-In-Class’ Talent. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Customer Service Regional Operations Assistant Manager trong ngành được tuyển dụng tại bởi SAMSUNG ELECTRONICS VIETNAM. SAMSUNG ELECTRONICS VIETNAM đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Customer Service Regional Operations Assistant Manager cách đây lúc 24/11/2018 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

SAMSUNG ELECTRONICS VIETNAM

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Floor 23rd, BITEXCO Financial Tower, No 02 Hai Trieu St., Ben Nghe ward, D1, HCMC

Quy mô: 500-999 nhân viên


Việc làm tương tự

Customer Service Regional Operations Assistant Manager

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ