Customer Service Officer/ Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng
Mức lương: Thỏa thuận
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 90 lượt xem
Ngày cập nhật: 25/09/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Nhân viên
Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Giáo dục/Đào tạo
Mô tả công việc
Small Wonder is part of the Busy Bees global early education community - a leading provider of quality early childhood education - this is an opportunity to work for an exciting and rapidly growing organization with early childhood centers throughout Asia, the UK, Canada, Australia, and the USA! We are looking for qualified candidates to apply! In Vietnam, we have 2 schools called Just Kids and Brighton Montessori.
We are currently seeking a call center officer:
Job descriptions:
Promoting ease to our customers during customer support transactions, focusing on quality and customer satisfaction.
• Responsible for contacting customers for follow-ups or matters in relation to their enquiries
• Develop standard operating procedures for FAQs
• Work with various departments especially Principals of each school to ensure efficiency and customer satisfactions
• Managing in and out bound calls, emails, social media messages, websites, chatbots from customers with clear end objectives to visit the school
• Developing new business opportunities and expand customer base in order to achieve sales target
• Supporting the marketing and PR activities, events or campaign etc.
• Daily, weekly and monthly reporting of key KPIs
• Promoting ease to our customers during customer support transactions, focusing on quality and customer satisfactions.
• Responsible for contacting customers for follow ups or for matters in relation to their enquiries
• Develop standard operating procedures for FAQs
• Work with various departments especially Principals of each school to ensure efficiency and customer satisfactions
• Managing in and out bound calls, emails, social media messages, websites, chatbots from customers with clear end objectives to visit the school
• Developing new business opportunities and expand customer base in order to achieve sales target
• Supporting the marketing and PR activities, events or campaign etc.
• Daily, weekly and monthly reporting of key KPIs
• Thúc đẩy sự thoải mái tới khách hàng của chúng tôi trong quá trình giao dịch hỗ trợ khách hàng, tập trung vào chất lượng và sự hài lòng của khách hàng.
• Chịu trách nhiệm liên hệ với khách hàng để chăm sóc hoặc về các vấn đề liên quan đến yêu cầu của họ
• Xây dựng quy trình vận hành tiêu chuẩn cho Câu hỏi thường gặp
• Làm việc với các bộ phận khác nhau, đặc biệt là Hiệu trưởng của mỗi trường để đảm bảo hiệu quả và sự hài lòng của khách hàng
• Quản lý các cuộc gọi đi và đến, email, tin nhắn trên mạng xã hội, trang web, chatbots từ khách hàng với mục tiêu cuối cùng là mời khách hàng đến thăm trường
• Phát triển các cơ hội kinh doanh mới và mở rộng cơ sở khách hàng để đạt được mục tiêu bán hàng
• Hỗ trợ các hoạt động tiếp thị và PR, sự kiện hoặc chiến dịch, v.v.
• Báo cáo hàng ngày, hàng tuần và hàng tháng về các KPI chính
We are currently seeking a call center officer:
Job descriptions:
Promoting ease to our customers during customer support transactions, focusing on quality and customer satisfaction.
• Responsible for contacting customers for follow-ups or matters in relation to their enquiries
• Develop standard operating procedures for FAQs
• Work with various departments especially Principals of each school to ensure efficiency and customer satisfactions
• Managing in and out bound calls, emails, social media messages, websites, chatbots from customers with clear end objectives to visit the school
• Developing new business opportunities and expand customer base in order to achieve sales target
• Supporting the marketing and PR activities, events or campaign etc.
• Daily, weekly and monthly reporting of key KPIs
• Promoting ease to our customers during customer support transactions, focusing on quality and customer satisfactions.
• Responsible for contacting customers for follow ups or for matters in relation to their enquiries
• Develop standard operating procedures for FAQs
• Work with various departments especially Principals of each school to ensure efficiency and customer satisfactions
• Managing in and out bound calls, emails, social media messages, websites, chatbots from customers with clear end objectives to visit the school
• Developing new business opportunities and expand customer base in order to achieve sales target
• Supporting the marketing and PR activities, events or campaign etc.
• Daily, weekly and monthly reporting of key KPIs
• Thúc đẩy sự thoải mái tới khách hàng của chúng tôi trong quá trình giao dịch hỗ trợ khách hàng, tập trung vào chất lượng và sự hài lòng của khách hàng.
• Chịu trách nhiệm liên hệ với khách hàng để chăm sóc hoặc về các vấn đề liên quan đến yêu cầu của họ
• Xây dựng quy trình vận hành tiêu chuẩn cho Câu hỏi thường gặp
• Làm việc với các bộ phận khác nhau, đặc biệt là Hiệu trưởng của mỗi trường để đảm bảo hiệu quả và sự hài lòng của khách hàng
• Quản lý các cuộc gọi đi và đến, email, tin nhắn trên mạng xã hội, trang web, chatbots từ khách hàng với mục tiêu cuối cùng là mời khách hàng đến thăm trường
• Phát triển các cơ hội kinh doanh mới và mở rộng cơ sở khách hàng để đạt được mục tiêu bán hàng
• Hỗ trợ các hoạt động tiếp thị và PR, sự kiện hoặc chiến dịch, v.v.
• Báo cáo hàng ngày, hàng tuần và hàng tháng về các KPI chính
Yêu cầu ứng viên
• Experience in the customer service industry is a plus.
• Fluent in English and Vietnamese both oral and written
• Excellent communication and interpersonal skills.
• Ability to deal with people from all levels professionally.
• Analytical and process-oriented; problem-solving skills.
• Có kinh nghiệm trong ngành công nghiệp dịch vụ khách hàng là một lợi thế
• Kỹ năng nghe nói tiếng Anh và tiếng Việt thành thạo
• Kỹ năng giao tiếp và kỹ năng tương tác với người khác tốt.
• Có khả năng thương lượng với mọi người trong mọi cấp bậc một cách chuyên nghiệp
• Kỹ năng giải quyết vấn đề, kỹ năng định hướng và phân tích
• Fluent in English and Vietnamese both oral and written
• Excellent communication and interpersonal skills.
• Ability to deal with people from all levels professionally.
• Analytical and process-oriented; problem-solving skills.
• Có kinh nghiệm trong ngành công nghiệp dịch vụ khách hàng là một lợi thế
• Kỹ năng nghe nói tiếng Anh và tiếng Việt thành thạo
• Kỹ năng giao tiếp và kỹ năng tương tác với người khác tốt.
• Có khả năng thương lượng với mọi người trong mọi cấp bậc một cách chuyên nghiệp
• Kỹ năng giải quyết vấn đề, kỹ năng định hướng và phân tích
Quyền lợi được hưởng
- Lương tháng thứ 13, thưởng các ngày lễ, BHXH BHYT
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

JUST KIDS
Ho Chi Minh - District 6
Người liên hệ: Ms Hanh, Nguyen Phuong
Ho Chi Minh - District 6
Người liên hệ: Ms Hanh, Nguyen Phuong
Busy Bees Asia expanded to Vietnam in 2019. We operate three centres in Hanoi under the Just Kids brand, with highly popular Singapore heritage brand Brighton Montessori also expanding to Hanoi recently. There are plans to open two more centres in Ho Chi Minh City by end-2019. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Customer Service Officer/ Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng trong ngành được tuyển dụng tại bởi JUST KIDS. JUST KIDS đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Customer Service Officer/ Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng cách đây lúc 24/10/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
JUST KIDS
Địa chỉ: Ho Chi Minh - District 6
Quy mô: 1.000-4.999 nhân viên