Customer Service Officer
Mức lương: Thỏa thuận
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 106 lượt xem
Ngày cập nhật: 14/03/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Nhân viên
Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Pháp luật/Pháp lý, Vận tải/Kho vận
Mô tả công việc
PRINCIPAL ACCOUNTABILITIES
. Customers needs handle
. Manage Daily repair report
. Challenge EMR team on pictures to have correct estimation
. Monitor the materials and spare parts used daily
. Update& complete dry containers on Merc+
. Update& complete reefer containers on Merc+
. Admin job
. Manage Weekly OOS & longstanding
. Monthly report to Team leader and Customer Service Manager
REPORTING AND SCOPE
. Monthly report to Finance Manager and Customer Service Manager
WORK/BUSINESS CONTACTS AND AUTHORITY :
. Internal contact: All BU in the company
. External contact: Customers, Shipping lines OPS.
. Customers needs handle
. Manage Daily repair report
. Challenge EMR team on pictures to have correct estimation
. Monitor the materials and spare parts used daily
. Update& complete dry containers on Merc+
. Update& complete reefer containers on Merc+
. Admin job
. Manage Weekly OOS & longstanding
. Monthly report to Team leader and Customer Service Manager
REPORTING AND SCOPE
. Monthly report to Finance Manager and Customer Service Manager
WORK/BUSINESS CONTACTS AND AUTHORITY :
. Internal contact: All BU in the company
. External contact: Customers, Shipping lines OPS.
Yêu cầu ứng viên
CRITICAL QUALIFICATIONS/SKILLS/EXPERIENCE
-Bachelor degree in Economic / Foreign Trade/ Accountant… University
- At least 2 year-working experience in forwarding / logistics / data entry
- Good command of spoken English
- Initiative, persuasive and proactive
- Customer focused, achievement driven, team work
- Strong communication, problem solving and negotiation
- Excellent in office software such as word, excel, internet, outlook
-Bachelor degree in Economic / Foreign Trade/ Accountant… University
- At least 2 year-working experience in forwarding / logistics / data entry
- Good command of spoken English
- Initiative, persuasive and proactive
- Customer focused, achievement driven, team work
- Strong communication, problem solving and negotiation
- Excellent in office software such as word, excel, internet, outlook
Quyền lợi được hưởng
- Company's Policy
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ CÔNG TEN NƠ ERRIA
7-9-11 Mai Thị Lựu, Phường Đa Kao, Quận 1, Tp.Hồ Chí Minh
Người liên hệ: Phòng Nhân sự
7-9-11 Mai Thị Lựu, Phường Đa Kao, Quận 1, Tp.Hồ Chí Minh
Người liên hệ: Phòng Nhân sự
Erria Container Services is a 100% Danish owned Company, providing container inland services across Vietnam with over 150 employees. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Customer Service Officer trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ CÔNG TEN NƠ ERRIA. CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ CÔNG TEN NƠ ERRIA đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Customer Service Officer cách đây lúc 12/04/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ CÔNG TEN NƠ ERRIA
Địa chỉ: 7-9-11 Mai Thị Lựu, Phường Đa Kao, Quận 1, Tp.Hồ Chí Minh
Quy mô: Đang cập nhật