Customer Service Manager

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 163 lượt xem

Ngày cập nhật: 18/03/2020

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Trưởng nhóm

Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Dịch vụ khách hàng, Quản lý điều hành

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

REPORTS TO: Head of Customer Service

SUMMARY:
We are looking for a competent Customer Service Manager, who manages the Customer Service Team by providing clear goals, strategies and initiatives and driving the necessary change to ensure achievement of divisional financial and non-financial metrics.

YOUR RESPONSIBILITIES WILL INCLUDE:
● Communicate, implement and interpret customer service policies and procedures.
● Develop, recommend, and coordinate the implementation of new procedures.
● Ensure the efficient utilization of customer service equipment (phones, computer terminals, etc.).
● Evaluate the effectiveness of customer service operations. Coordinate customer service function with other departments.
● Identify any customer concerns, investigate and resolve problems, and respond to customer inquiries.
● Oversee and conduct assessments of customer needs within assigned business, region or area.
● Champion customer needs and follow-up on customer inquiries.
● Provide responsive order management support including order entry, or expediting and shipment information to customers.
● Provide quoted pricing and inventory information to customers.
● Proactively communicate supply chain issues and provide alternatives.
● Maintain high levels of communication within customer service team.
● Partner with Inside Sales to achieve sales goals.
● Actively participate in training to expand technical skills and improve services provided to customers.
● Schedule and organize personnel to accommodate anticipated workflow.
● Recommend corrective services to adjust customer complaints.
● Ensure projects are completed on schedule and within budget.
● Develop and administer budgets, schedules, and performance standards. Exerts influence in the development of overall objectives and long-range goals of the organization.
● Subject to approval, modifies the organizational structure of centralized functions and units.

Yêu cầu ứng viên

● Bachelor’s degree.
● 6+ years related experience or education, preferably in related industry. Prior management experience preferred.
● Effective leadership, development and training skills required.
● Excellent written, verbal and presentation communication skills.
● Excellent problem solving and analytical skills.
● Possess strong business acumen.
● Data driven and process oriented.
● Strong customer satisfactions focus skills.
● Knowledgeable on call center operations and product lines.

Quyền lợi được hưởng

- Attractive salary
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
- Professional, dynamic working environment

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

VIETNAMWORKS' CLIENT
VIETNAMWORKS' CLIENT
Bạn đang xem tin việc làm Customer Service Manager trong ngành Hành chính/Văn phòng được tuyển dụng tại Hồ Chí Minh bởi VIETNAMWORKS' CLIENT. VIETNAMWORKS' CLIENT đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Customer Service Manager cách đây lúc 16/04/2020 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

VIETNAMWORKS' CLIENT

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ:

Quy mô: Đang cập nhật


Việc làm tương tự

Customer Service Manager

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ