Customer Service Manager

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 165 lượt xem

Ngày cập nhật: 15/06/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Trưởng nhóm

Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Thực phẩm/Đồ uống

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

- Be a Supply Chain ambassador for Nestlé and the Customer:
+ Drive success of Availability & Freshness
+ Implement new Supply Chain solutions and work together with multi-functional teams
- Build Relationship and Trust with the Customer:
+ Maintain the contacts with the customer
+ Gain insight into the Customer’s operations and Customer's needs
+ Understand the Customer's KPIs and the way of measuring them, align and review regularly Customer's and Nestlé's KPIs
+ Deliver actions to respond/eliminate operational issues
- Support performance excellence with the Customer:
+ Deliver supply chain excellence by implementing continuous improvement projects and routines
+ Implement collaborative processes (CPRF, CCP)
+ Support the success of promotions by keeping constant communication with Customer, commercial and demand planning, ensuring availability and reducing bad goods
- Participate in NCE operational review meetings and contribute to continuous improvement of CFSC processes

Yêu cầu ứng viên

- 3 years or more experience in at least two of the following areas :
+ Customer Service
+ Demand & Supply Planning
+ Distribution/ Materials Handling
+ Sales and/ or Marketing
- Project management experience to implementation of major project/s or change programme/s
- Has worked with Customers in operations or commercial function

------------------------------------------------------------------------------------------
Interested candidates pls apply your CVs to:

Or click "APPLY" button to submit your applications via email

Please include in the email subject the Job title of position you want to apply for.

YOUR APPLICATION MUST BE IN ENGLISH. ONLY QUALIFIED PROFILE WOULD BE INVITED TO INTERVIEW

Quyền lợi được hưởng

- Lương Tháng 14
- Chăm sóc sức khỏe toàn diện
- Laptop cá nhân

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

NESTLÉ VIETNAM LTD.,
NESTLÉ VIETNAM LTD.,
Floor 5, Empress Tower, 138-142 Hai Ba Trung,DaKao Ward, District 1, HCMC, Vietnam
Người liên hệ: Recruitment Team - HR Dept
Nestle Vienam is part of Nestle – the world leading food, beverage, health & wellness company whose head office is in Vevey, Switzerland. The Nestle Group operates more than 500 factories in over 86 countries, with about 253,000 employees world-wide. Head Office of Nestlé Vietnam Ltd is located at Floor ...Chi tiết
Nestle Vienam is part of Nestle – the world leading food, beverage, health & wellness company whose head office is in Vevey, Switzerland. The Nestle Group operates more than 500 factories in over 86 countries, with about 253,000 employees world-wide. Head Office of Nestlé Vietnam Ltd is located at Floor 5, Empress Tower, 138-142 Hai Ba Trung,DaKao Ward, District 1, HCMC, Vietnam. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Customer Service Manager trong ngành Dịch vụ khách hàng được tuyển dụng tại Hồ Chí Minh bởi NESTLÉ VIETNAM LTD.,. NESTLÉ VIETNAM LTD., đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Customer Service Manager cách đây lúc 14/07/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

NESTLÉ VIETNAM LTD.,

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Floor 5, Empress Tower, 138-142 Hai Ba Trung,DaKao Ward, District 1, HCMC, Vietnam

Quy mô: 1.000-4.999 nhân viên


Việc làm tương tự

Customer Service Manager

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ