Customer Service

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 248 lượt xem

Ngày cập nhật: 17/10/2018

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Marketing/Quảng cáo, Vận tải/Kho vận

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

• Handle air freight, sea freight and inland transport orders with basic knowledge on all fields both inbound and outbound activities.
• Handle customer enquiries, quotations and overseas agent correspondence and offering solutions.
• Working with carrier/co-loader/airline to get the best rate.
• Perform and resolve customer dispute or complaint cases with care and in compliance with all internal and regulatory company’s requirements and customer’s standard operating procedure.
• Understand customer needs and recommend appropriate solutions, enabling customers to enjoy the full benefits of our comprehensive range of products and services
• Provide comprehensive and professional services to customers, working to acquire, retain and develop relationships.
• Act as a main coordinator on daily operation with our customer and internal departments. Closely co-operate with Sales and Operations Team to support the initiatives as and when necessary

Yêu cầu ứng viên

• Diploma holder or above in Sales & Marketing, Business Administration or related disciplines
• 1-2 years of customer services experience in freight forwarding industry.
• Knowledge of handling air freight and sea freight shipments both, customs and inland transport is an advantage.
• Good command of written and spoken English and Vietnamese/ Chinese is plus
• Good communication and interpersonal skills.
• Hands-on PC operations including MS office.
• Responsible, pro-active and attention to details.
• Be a good team player and able to work under pressure.
• Immediate available is preferred.

*BENEFIT
• Competitive salary and bonus
• Professional and active working environment
• Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws

Quyền lợi được hưởng

- Social insurance and Health insurance regulated by Vietnam Labor Law
- Annual leave, gala dinner and yearly company activities.
- Business trip and allowance

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH TIẾP VẬN VICO VIỆT NAM – CHI NHÁNH HỒ CHÍ MINH
CÔNG TY TNHH TIẾP VẬN VICO VIỆT NAM – CHI NHÁNH HỒ CHÍ MINH
953 Cach Mang Thang Tam St., Tan Binh Dist., HCMC
Người liên hệ: HR Dept
http://www.vico.com.hk/ Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Customer Service trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY TNHH TIẾP VẬN VICO VIỆT NAM – CHI NHÁNH HỒ CHÍ MINH. CÔNG TY TNHH TIẾP VẬN VICO VIỆT NAM – CHI NHÁNH HỒ CHÍ MINH đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Customer Service cách đây lúc 15/11/2018 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

CÔNG TY TNHH TIẾP VẬN VICO VIỆT NAM – CHI NHÁNH HỒ CHÍ MINH

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: 953 Cach Mang Thang Tam St., Tan Binh Dist., HCMC

Quy mô: Đang cập nhật


Việc làm tương tự

Customer Service

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ