Customer Service

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 113 lượt xem

Ngày cập nhật: 13/06/2020

Thông Tin Tuyển Dụng

Kinh nghiệm: 1 năm

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Xuất nhập khẩu

Số lượng:2

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Không yêu cầu

Làm việc tại:Hà Nội


Mô tả công việc

JOB DESCRIPTION:

• Keep contact with company’s customer to ensure that all customers’ queries are well-investigated and handle as much as possible.

• Find the chance to extend business.

• Understand well market’s situation as well as competitor.

• Update market buying rate – selling rate to pricing team as well as leader – manager to have solution to win more biz.

• Prepare quotation to customer / agent.

• Solving arising issue with customer – agent – carrier (rate / space / schedule / equipment / free time…).

• Create Estimate Job costing and be sure profit margin as company’s rule.

• Follow and support to remind customer settle payment on time.

• Follow company’s rule as well as handling’s process.

Yêu cầu ứng viên

• University degree (maritime, business, economics, transportation, mathematics) or above.

• Two years’ experience is advantage.

• Good command of spoken and written English;

• Excellent time management and problem-solving skills

• Excellent understanding of freight process

• Highly organized, able to prioritize and work well under pressure and adhere to tight deadlines

• Good communication and interpersonal skills

• Demonstrate good numeric and analysis skills

• Flexible approach to daily tasks and work load

• Proficient in MS office (Word, Excel, Power point).

• Able to work independently with overseas customers and vendors

• Good teamwork

Quyền lợi được hưởng

- Full contract with 2-month trial period

- Salary depends on the candidate qualifications / experience (300$ - 500$)

- 13th payment + Allowance for a long term employed person

- Social, Health and Unemployment Insurance according to the Labor law;

- Opportunities for career development at SME

- Other benefit follows Vietnam Labor Law

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY CỔ PHẦN TIẾP VẬN DOANH NGHIỆP NHỎ VÀ VỪA VIỆT NAM
CÔNG TY CỔ PHẦN TIẾP VẬN DOANH NGHIỆP NHỎ VÀ VỪA VIỆT NAM
Số 51, Lê Đại Hành, Phường Lê Đại Hành, Quận Hai Bà Trưng, Thành phố Hà Nội, Việt Nam
Bạn đang xem tin việc làm Customer Service trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY CỔ PHẦN TIẾP VẬN DOANH NGHIỆP NHỎ VÀ VỪA VIỆT NAM. CÔNG TY CỔ PHẦN TIẾP VẬN DOANH NGHIỆP NHỎ VÀ VỪA VIỆT NAM đang cần tuyển 2 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm 1 năm. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Customer Service cách đây lúc 12/07/2020 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

CÔNG TY CỔ PHẦN TIẾP VẬN DOANH NGHIỆP NHỎ VÀ VỪA VIỆT NAM

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Số 51, Lê Đại Hành, Phường Lê Đại Hành, Quận Hai Bà Trưng, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Quy mô: 25-99 nhân viên


Việc làm tương tự

Customer Service

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ