Customer Service

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 216 lượt xem

Ngày cập nhật: 31/08/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Dịch vụ khách hàng

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hà Nội


Mô tả công việc

• Process Customer’s orders; Liaising with Factories on our supplies and ensuring the Customers orders are delivered as planned.
• Input, verify and confirm customer orders and forecast
• Handle Customers’ enquirers and process order and monitor delivery status to ensure resolution to customer’s satisfaction.
• Liaise with Factories to ensure that our requests for supplies are met.
• Liaise and coordinate shipping efforts between customers, Factories, warehouse and third party suppliers.
• Provide daily administration support duties including updating of reports, documents, controls & filing.
• Ensure timely reporting and monitoring of inventory and backlog status.
• Monitoring of customer’s billing and conduct frequent credit check to ensure that credit facilities granted to customers are in line with Company policy.
• To provide speedy and accurate support to distributors and direct customers on matter pertaining to their orders.
• To provide logistics solution pertaining to customer needs.
• Investigate customer complaints, identify root causes and implement corrective actions
• Ensure timely closure of all complaints.
• Close monitoring of monthly sales target to ensure that it is in line with the amount foretasted.
• To assist sales personnel in processing sample to customers when required
• Other duties which may be assigned from time to time to achieve corporate objectives

*Key point of CS Team to coordinate with other teams/ departments to achieve company's business goals
*Other assignment based on company's requirement

Yêu cầu ứng viên

- College Graduation
- CS experience & 6 Sigma Experience
- Strong client-facing and communication skills
- Advanced troubleshooting and multi-tasking skills
- Customer service orientation.

Benefits:
- Good working environment and opportunities to improve will be offered for successful candidates,
- Company bus from Hanoi to Hanam factory.

Quyền lợi được hưởng

- Competitive salary
- Meals and shuttle bus (Hanoi-Hanam)
- Opportunities of career development

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

KORTEK VINA CO., LTD
KORTEK VINA CO., LTD
Lô CN-02, KCN Đồng Văn IV, xã Đại Cương, huyện Kim Bảng, tỉnh Hà Nam.
A GLOBAL LEADER IN HIGH-TECH INDUSTRIAL DISPLAYS. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Customer Service trong ngành Hành chính/Văn phòng được tuyển dụng tại Hà Nội bởi KORTEK VINA CO., LTD. KORTEK VINA CO., LTD đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Customer Service cách đây lúc 30/10/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

KORTEK VINA CO., LTD

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Lô CN-02, KCN Đồng Văn IV, xã Đại Cương, huyện Kim Bảng, tỉnh Hà Nam.

Quy mô: Đang cập nhật


Việc làm tương tự

Customer Service

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ