Customer Service for Operation Department
Mức lương: Thỏa thuận
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 126 lượt xem
Ngày cập nhật: 05/04/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Nhân viên
Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Xuất nhập khẩu, Vận tải/Kho vận
Mô tả công việc
- Handle all procedure of AIR export/ import shipments
- Co-operate well with partners/ co-workers (customs, forwarders, carriers, trucking companies…) to provide good service to customer & also avoid any trouble.
- Effectively solve customers’ complaints (if any).
- Consulting to customer the proceed shipment, im-export document ( air, ocean)
- Arrange daily working for docs staff (making B/L, D/O, and other shipping documents)
- Handle daily working related to operation and documentation.
- Solving all the matters/problems related to operation jobs
- Report to Manager/ Director for any irregularity.
- Experience about air forwarding will be a plus.
- Input data to the system FMS
- More detail information will be discussed in the interview.
- Co-operate well with partners/ co-workers (customs, forwarders, carriers, trucking companies…) to provide good service to customer & also avoid any trouble.
- Effectively solve customers’ complaints (if any).
- Consulting to customer the proceed shipment, im-export document ( air, ocean)
- Arrange daily working for docs staff (making B/L, D/O, and other shipping documents)
- Handle daily working related to operation and documentation.
- Solving all the matters/problems related to operation jobs
- Report to Manager/ Director for any irregularity.
- Experience about air forwarding will be a plus.
- Input data to the system FMS
- More detail information will be discussed in the interview.
Yêu cầu ứng viên
- Bachelor degree in economics or related fields.
- At least 1 year-experience in import-export field, prefer for experience in logistics
- Good English is a plus
- Good skills of computers & Microsoft Office.
- Able to work under high pressure and team work
Benefit:
- Attractive salary and bonus
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
- Professional, dynamic working environment
- At least 1 year-experience in import-export field, prefer for experience in logistics
- Good English is a plus
- Good skills of computers & Microsoft Office.
- Able to work under high pressure and team work
Benefit:
- Attractive salary and bonus
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
- Professional, dynamic working environment
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary and bonus
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
- Professional, dynamic working environment
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
- Professional, dynamic working environment
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH EXTRANS VIỆT NAM
P1105 tầng 11, tòa nhà Viglacera, số 1 Đại Lộ Thăng Long, xã Mễ Trì
P1105 tầng 11, tòa nhà Viglacera, số 1 Đại Lộ Thăng Long, xã Mễ Trì
Công Ty TNHH Extrans Việt Nam Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Customer Service for Operation Department trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY TNHH EXTRANS VIỆT NAM. CÔNG TY TNHH EXTRANS VIỆT NAM đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Customer Service for Operation Department cách đây lúc 05/05/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
CÔNG TY TNHH EXTRANS VIỆT NAM
Địa chỉ: P1105 tầng 11, tòa nhà Viglacera, số 1 Đại Lộ Thăng Long, xã Mễ Trì
Quy mô: 10-24 nhân viên