Customer Service Executive ( Nhân Viên Tổng Đài)

Mức lương: 10-12 triệu

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 294 lượt xem

Ngày cập nhật: 04/10/2018

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Dịch vụ khách hàng

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

• Guarantee the quality of information recorded and transmitted to the customer
• Identify process improvements to facilitate access to information.
• Completion of semi university degree is required
• Attend customer requests received by phone;
• Identify customer needs;
• Reverse situations of dissatisfaction through negotiation and empathy;
• Register the calls answered;
• Manage warranty cards registration and update
• Handle the procedure of product exchanging or returning.
• Customer satisfaction survey (customer interview )

Yêu cầu ứng viên

• Customer Care
• Complaints Handling
• Customer Interaction
• Contact Center Systems Knowledge
• Attendance Techniques Knowledge
• Consumer Regulation
• IT Skills
• Presentation Skills
• Positive Thinking
• Resilience
• General Communications
• Self Presentation and Professional Image
• Written Communication
• Administrative Routines
• Self Appraisal and Continuous Learning
• Time Management

Quyền lợi được hưởng

- 13th salary
- Premium Healthcard Plan
- Quaterly employee awards

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

ELECTROLUX VIETNAM LTD.
ELECTROLUX VIETNAM LTD.
9th Floor, A&B Tower, 76 Le Lai, Dist.1, HCMC
Người liên hệ: HR Department
The Electrolux Group is the world's number one choice in kitchen, cleaning and outdoor appliances, with total annual sales of more than $14 billion and some 77,000 employees worldwide. More than 55 million consumerss and professional users in more than 150 countries each year choose products with our well-known brands ...Chi tiết
The Electrolux Group is the world's number one choice in kitchen, cleaning and outdoor appliances, with total annual sales of more than $14 billion and some 77,000 employees worldwide. More than 55 million consumerss and professional users in more than 150 countries each year choose products with our well-known brands like Electrolux, Zanussi, AEG, Frigidaire, Eureka and Husqvarna. Our mission is to be the world's leading provider of products and solutions that make the personal and professional lives of our customers easier and more enjoyable. Electrolux Vietnam is 100% foreign owned company in 1998 with a nationwide distribution network of over 300 dealers around Vietnam. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Customer Service Executive ( Nhân Viên Tổng Đài) trong ngành được tuyển dụng tại bởi ELECTROLUX VIETNAM LTD.. ELECTROLUX VIETNAM LTD. đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Customer Service Executive ( Nhân Viên Tổng Đài) cách đây lúc 20/11/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

ELECTROLUX VIETNAM LTD.

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: 9th Floor, A&B Tower, 76 Le Lai, Dist.1, HCMC

Quy mô: 100-499 nhân viên


Việc làm tương tự

Customer Service Executive ( Nhân Viên Tổng Đài)

Mức lương: 10-12 triệu | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ