Customer Service Executive - Ngành Logistics/forwarding

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 186 lượt xem

Ngày cập nhật: 09/05/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Xuất nhập khẩu, Vận tải/Kho vận

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

• Focus on the key Customer Service Drivers: Easy to Business with; Timely Delivery of Documents; Pro-Active Notification; Exception Management; Efficient claim handling.
• Booking with vendors/ shippers
• Planning with vendors/ shippers (Vendor coordination)
• Query Resolution with shippers/Customers/Key Account Managers, timely resolution and response to customers
• Responsible for cross sell/up sell, customer retention.
• Follow up on the Outstanding bookings & query resolution
• Prepares contracts and charge structures in line with the Damco Policy
• Record and report the performance of the designated set of Solutions Customers that help provide suitable recommendations on: Service delivery wins + Service failures
• Work with the KAMs/ Commercial team to establish and strengthen customer relationships.
• Comply to specific customer SOP and monitor respective KPIs
• Execute reports assigned by Assistant Manager/Manager

Yêu cầu ứng viên

- Fresher or 1 -3 years experience in a large Operations / Customer service teams in the Logistics sector is a plus
- Excellent communication skills and the ability to communicate confidently
- Passion to drive closures & high level customer service orientation
- Well organized when working under pressure
- Team player – Works together with others in the business unit to achieve results, fosters teamworkGood understanding of operational processes.
- Excellent customer service skills/experiences.
- Result-oriented self-starter with initiative and strong drive.
- Good interpersonal and communication skills.
- People management skills and/or experiences.
- Positive and proactive attitude.
- Good command of both oral and written English

Quyền lợi được hưởng

- Attractive Salary
- 24/7 Insuarance
- Annual leave

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

MAERSK VIETNAM LTD.
MAERSK VIETNAM LTD.
Ho Chi Minh
Người liên hệ: HR Department - Mr. Binh
A.P. Moller - Maersk is an integrated transport and logistics company with multiple brands and is a global leader in container shipping and ports. Including a stand-alone Energy division, the company employs roughly 88,000 employees across operations in 130 countries. As a leader in shipping and global trade, we move ...Chi tiết
A.P. Moller - Maersk is an integrated transport and logistics company with multiple brands and is a global leader in container shipping and ports. Including a stand-alone Energy division, the company employs roughly 88,000 employees across operations in 130 countries. As a leader in shipping and global trade, we move much more than just cargo. We propel ambitions. Combining a global network with extensive expertise, we help companies large and small connect with opportunities around the world and drive their businesses forward. Website: www.maersk.com Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Customer Service Executive - Ngành Logistics/forwarding trong ngành được tuyển dụng tại bởi MAERSK VIETNAM LTD.. MAERSK VIETNAM LTD. đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Customer Service Executive - Ngành Logistics/forwarding cách đây lúc 07/06/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

MAERSK VIETNAM LTD.

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Ho Chi Minh

Quy mô: 100-499 nhân viên


Việc làm tương tự

Customer Service Executive - Ngành Logistics/forwarding

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ