Customer Service Executive

Mức lương: 10-12 triệu

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 105 lượt xem

Ngày cập nhật: 11/08/2020

Thông Tin Tuyển Dụng

Kinh nghiệm: Không yêu cầu

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Kinh doanh/Bán hàng, Dệt may/Da giày, Tư vấn/Chăm sóc khách hàng

Số lượng:2

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Không yêu cầu

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

• Manage accounts in terms of order processing, order follow up, pricing integrity, on- time deliveries, complete order fulfillment.

• To response and ensure the customer enquiries and requests are addressed in a timely manner

• To coordinate with sales team, product development team, planning teams and other internal teams, suppliers to ensure the product quality and customers’ requirements are met.

• To handle customer complaints according to the Company procedures and service standard.

• To communicate with sales team and key vendors regarding the latest development of the customers and to maintain updated customer profile information

• To proactively share among team members on new product / system knowledge and on lessons learnt from the mistakes to improve quality of the whole team

• To assist and back up other team members and provide supports and report to Manager

• Other tasks assigned by Manager

Yêu cầu ứng viên

REQUIREMENTS

• Bachelor’s degree.

• At least 1 year experience at relevant positions (experience in label printing is preferred).

• Strong written, verbal skills in English (addition of Chinese skills is an advantage)

• Good computing skill.

• Customer oriented and excellent customer service skills.

• Good organizational skill.

Quyền lợi được hưởng

• Opportunity for your long-term career development and advancement. 13th month salary and extra bonus (depends on the business situation)

• Annual company trip

• Annual leaves to be increased 1 extra day per 3 years

• Annual salary review

• Social insurance, health insurance and unemployment insurance

• Salary: negotiation

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay

Giới thiệu về công ty

Công ty TNHH RBOX Việt Nam
Công ty TNHH RBOX Việt Nam
2nd Floor, 28 Street 2, Cityland Residential Area, Ward 7, Go Vap District

Công ty TNHH RBOX Việt Nam là nhà cung cấp dịch vụ Nhân

sự, giải pháp quản lý và tuyển dụng nhân sự uy tín tại thị trường Việt Nam.

Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Customer Service Executive trong ngành được tuyển dụng tại bởi Công ty TNHH RBOX Việt Nam. Công ty TNHH RBOX Việt Nam đang cần tuyển 2 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Customer Service Executive cách đây lúc 04/11/2020 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

Công ty TNHH RBOX Việt Nam

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: 2nd Floor, 28 Street 2, Cityland Residential Area, Ward 7, Go Vap District

Quy mô: 100-499 nhân viên


Việc làm tương tự

Customer Service Executive

Mức lương: 10-12 triệu | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ