Customer Service Executive (Chuyên Viên Chăm Sóc Khách Hàng)

Mức lương: 10-12 triệu

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 623 lượt xem

Ngày cập nhật: 29/09/2020

Thông Tin Tuyển Dụng

Kinh nghiệm: 1 năm

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Tư vấn/Chăm sóc khách hàng

Số lượng:2

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Không yêu cầu

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

  • Receive Customer feedback and record feedback on Savyu system;
  • Handle complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits and follow up to ensure;
  • Keep records of customer interactions, process customer accounts, and file documents;
  • Provide information and details;
  • Work closely with other departments .

Yêu cầu ứng viên

  • 1 year + experience in customer service, sales admin is a plus;
  • Good command of English and MS. Office;
  • Positive attitude, self-discipline, good communication;
  • Phone Skills - Strong phone contact handling skills and active listening;
  • Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters;
  • Ability to work independently in a fast paced environment;

Quyền lợi được hưởng

  • Salary: from 7.000.000 - 10.000.000 (review twice a year) ;
  • KPI Bonus ;
  • Full package benefits for employees in accordance with Labor Law;
  • Start-up working environment allows you to grow and develop fast;
  • Free parking.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay

Giới thiệu về công ty

Công Ty TNHH Savyu Việt Nam
Công Ty TNHH Savyu Việt Nam
Tầng 2, The Emporium Tower, 184 Lê Đại Hành, Phường 15, Quận 11, TP. HCM

Savyu is an e-commerce platform headquartered in Hong Kong under Savyu Holdings Limited, which was founded in 2018 by top industry-ranked professionals.  Savyu offers a holistic solution to serve Brick & Mortar retailers on the mobile marketing platform, utilizing state-of-the-art data technology. Savyu is committed to building a strong established ...Chi tiết

Savyu is an e-commerce platform headquartered in Hong Kong under Savyu Holdings Limited, which was founded in 2018 by top industry-ranked professionals.  Savyu offers a holistic solution to serve Brick & Mortar retailers on the mobile marketing platform, utilizing state-of-the-art data technology. Savyu is committed to building a strong established presence in Vietnam, starting from Ho Chi Minh before expanding its prosperity to the rest of the country and further in Asia.  With its good corporate governance and fast learning culture, Savyu shall offer candidates most sought-after experiences and opportunities to grow together in this unique disruptive environment.

Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Customer Service Executive (Chuyên Viên Chăm Sóc Khách Hàng) trong ngành Dịch vụ khách hàng được tuyển dụng tại Hồ Chí Minh bởi Công Ty TNHH Savyu Việt Nam. Công Ty TNHH Savyu Việt Nam đang cần tuyển 2 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm 1 năm. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Customer Service Executive (Chuyên Viên Chăm Sóc Khách Hàng) cách đây lúc 24/10/2020 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

Công Ty TNHH Savyu Việt Nam

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Tầng 2, The Emporium Tower, 184 Lê Đại Hành, Phường 15, Quận 11, TP. HCM

Quy mô: 25-99 nhân viên


Việc làm tương tự

Customer Service Executive (Chuyên Viên Chăm Sóc Khách Hàng)

Mức lương: 10-12 triệu | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ