Customer Service Analyst

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 109 lượt xem

Ngày cập nhật: 17/12/2018

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Xuất nhập khẩu, Marketing/Quảng cáo

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

Plan, monitor and arrange staffing adjustment to Contact Center schedules effectively
Prepare regular (eg. Weekly, daily, monthly) summary reports and submit to Country Management and Region
Build a database of staff performance to drive improvement
Analyze service incidents and failures to surface trends in service gaps and weaknesses in process of Customer Department and other interfacing functional departments to deliver great service quality to Customers
Liaise with sales & marketing department to get the information of upcoming campaigns to determine call volume estimation.

Yêu cầu ứng viên

Excellent Customer facing and interactive skills
Good English communication in both speaking and writing.
Software skills (Word, Excel, PowerPoint, etc.)
Presentation skills
Advanced Analytical skill with Excel and Access
Experience in Air Express Industry and in Customer Service (preferable)

Quyền lợi được hưởng

- Competitive Salary & Incentive program
- Premium Health care for individual & family member
- 15 days full paid leave a year

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

DHL-VNPT EXPRESS
DHL-VNPT EXPRESS
6 Thang Long Street, Ward 4, Tan Binh District
Người liên hệ: HR Department
DHL – The Logistics company for the world DHL is the global market leader in the logistics industry and “The Logistics company for the world”. DHL commits its expertise in international express, air and ocean freight, road and rail transportation, contract logistics and international mail services to its customers. A ...Chi tiết
DHL – The Logistics company for the world DHL is the global market leader in the logistics industry and “The Logistics company for the world”. DHL commits its expertise in international express, air and ocean freight, road and rail transportation, contract logistics and international mail services to its customers. A global network composed of more than 220 countries and territories and about 300,000 employees worldwide offers customers superior service quality and local knowledge to satisfy their supply chain requirements. DHL accepts its social responsibility by supporting climate protection, disaster management and education. DHL is part of Deutsche Post DHL. For the latest news and happenings about DHL in Asia Pacific, visit http://press.ap.dhl.com. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Customer Service Analyst trong ngành được tuyển dụng tại bởi DHL-VNPT EXPRESS. DHL-VNPT EXPRESS đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Customer Service Analyst cách đây lúc 16/01/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

DHL-VNPT EXPRESS

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: 6 Thang Long Street, Ward 4, Tan Binh District

Quy mô: 100-499 nhân viên


Việc làm tương tự

Customer Service Analyst

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ