Customer Satisfaction Manager (~$2000)
Mức lương: Thỏa thuận
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 137 lượt xem
Ngày cập nhật: 20/03/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Trưởng nhóm
Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Quản lý điều hành
Mô tả công việc
* Working Time: Monday ~ Friday
* Overtime Claim: 150% Weekdays, 200% Weekends
* Shultle Bus from Hai Duong City or Hai Phong
* Having 3 meals/day if OT
* 13th Salary + Good Insurance Packages
* Probation Time: 100%
* Opportunity to be train oversea
• The Customer Satisfaction Manager will provide strategic leadership and direction for the delivery of pre- and post-sales services and support to clients/customers. This position will manage all facets of customer retention including participating in the resolution of customer concerns and defining and developing a customer contact strategy.
Job Responsibilities:
• Analyzes operational processes, escalation procedures and performs training needs assessments for identifying opportunities for service delivery improvements and value add to the customer/clients.
• Liaises between customers and manufacturing, field service, order processing and accounting to resolve status, production, delivery and billing inquiries.
• Develops and manages return materials authorization processes for ensuring customer returns, exchanges, service and repairs are done with speed and accuracy and all client/customer service delivery issues are resolved.
• Develops customer service department procedures.
• Selects, develops, and evaluates personnel to ensure the efficient operation of the function.
• Manages special projects and other duties as assigned.
* Overtime Claim: 150% Weekdays, 200% Weekends
* Shultle Bus from Hai Duong City or Hai Phong
* Having 3 meals/day if OT
* 13th Salary + Good Insurance Packages
* Probation Time: 100%
* Opportunity to be train oversea
• The Customer Satisfaction Manager will provide strategic leadership and direction for the delivery of pre- and post-sales services and support to clients/customers. This position will manage all facets of customer retention including participating in the resolution of customer concerns and defining and developing a customer contact strategy.
Job Responsibilities:
• Analyzes operational processes, escalation procedures and performs training needs assessments for identifying opportunities for service delivery improvements and value add to the customer/clients.
• Liaises between customers and manufacturing, field service, order processing and accounting to resolve status, production, delivery and billing inquiries.
• Develops and manages return materials authorization processes for ensuring customer returns, exchanges, service and repairs are done with speed and accuracy and all client/customer service delivery issues are resolved.
• Develops customer service department procedures.
• Selects, develops, and evaluates personnel to ensure the efficient operation of the function.
• Manages special projects and other duties as assigned.
Yêu cầu ứng viên
- Bachelor Degree with major of Business Administration, Trading, Social Sciences, Marketing, Customer Service.
- At least 7 years in Service/Manufacturing Industry and 2 year experience in management level
- Corporate customer service experience is preferable.
- Execellent English (essential)
- MS Office Fluency.
- At least 7 years in Service/Manufacturing Industry and 2 year experience in management level
- Corporate customer service experience is preferable.
- Execellent English (essential)
- MS Office Fluency.
Quyền lợi được hưởng
- Lương tháng 13, thưởng KPI
- 12 ngày phép có lương
- Xe đưa rước cán bộ, công nhân viên.
- 12 ngày phép có lương
- Xe đưa rước cán bộ, công nhân viên.
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH LG INNOTEK VIỆT NAM HẢI PHÒNG
Lô I, 4, Khu công nghiệp Tràng Duệ, Xã Hồng Phong, Huyện An Dương, TP Hải Phòng, Việt Nam
Lô I, 4, Khu công nghiệp Tràng Duệ, Xã Hồng Phong, Huyện An Dương, TP Hải Phòng, Việt Nam
Công ty TNHH LG Innotek Việt Nam Hải Phòng có địa chỉ tại Khu công nghiệp Tràng Duệ, Huyện An Dương, Thành phố Hải Phòng, Việt Nam là Công ty số 1 toàn cầu trong 6 năm liên tiếp về sản xuất Camera Module cho các khách hàng hàng đầu ...Chi tiết
Công ty TNHH LG Innotek Việt Nam Hải Phòng có địa chỉ tại Khu công nghiệp Tràng Duệ, Huyện An Dương, Thành phố Hải Phòng, Việt Nam là Công ty số 1 toàn cầu trong 6 năm liên tiếp về sản xuất Camera Module cho các khách hàng hàng đầu thế giới. Nhà máy LG Innotek tại Hải Phòng với vốn đầu tư ban đầu là 550 triệu USD đi vào sản xuất cuối năm 2017. Công ty sẽ mở rộng đầu tư giai đoạn tiếp theo và tương lai sẽ là một trong những nhà máy có số vốn đầu tư nước ngoài lớn nhất tại Hải Phòng. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Customer Satisfaction Manager (~$2000) trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY TNHH LG INNOTEK VIỆT NAM HẢI PHÒNG. CÔNG TY TNHH LG INNOTEK VIỆT NAM HẢI PHÒNG đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Customer Satisfaction Manager (~$2000) cách đây lúc 18/04/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
CÔNG TY TNHH LG INNOTEK VIỆT NAM HẢI PHÒNG
Địa chỉ: Lô I, 4, Khu công nghiệp Tràng Duệ, Xã Hồng Phong, Huyện An Dương, TP Hải Phòng, Việt Nam
Quy mô: 1.000-4.999 nhân viên