Customer Relationship Manager
Mức lương: 20-25 triệu
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 156 lượt xem
Ngày cập nhật: 25/07/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Trưởng nhóm
Ngành nghề: Tư vấn/Chăm sóc khách hàng, Dịch vụ khách hàng
Mô tả công việc
- Planning and delivering CRM policies across the company (Customer Care/Customer Relationship Management) following closely with the company’s development strategy.
- Implementation:
+ Collect comments from customers to improve service quality before, during and after sales; ensuring the highest satisfaction for customers;
+ Visiting VIP Customers and Regular Customers to encourage and develop customer loyalty
+ Implement plans/programs/policies/events for CRM work as assigned by the General Director;
+ Collect comments on the effectiveness of post-deployment programs;
- Research, develope and implement Sales solutions;
- Establish relationships with suppliers, partners, and customers to serve the company's business strategy
- Other jobs required by the General Director
* WORKING TIME & LOCATION:
- Working time: 8:00 AM - 5:00 PM on Monday to Saturday morning, lunch time: 12:00 PM - 1:00 PM
-Work location: Level 13 BIDV Tower, 194 Tran Quang Khai Street, Hoan Kiem, Ha Noi
* BENEFIT:
- High salary and attractive commission
- Working in professional environment, good conditions will be provided to promote personal abilities, with opportunities for promotion and personal development
- The welfare package is fully in accordance with the Labor Law, Corporate Law, Law of the State the current social insurance
- Implementation:
+ Collect comments from customers to improve service quality before, during and after sales; ensuring the highest satisfaction for customers;
+ Visiting VIP Customers and Regular Customers to encourage and develop customer loyalty
+ Implement plans/programs/policies/events for CRM work as assigned by the General Director;
+ Collect comments on the effectiveness of post-deployment programs;
- Research, develope and implement Sales solutions;
- Establish relationships with suppliers, partners, and customers to serve the company's business strategy
- Other jobs required by the General Director
* WORKING TIME & LOCATION:
- Working time: 8:00 AM - 5:00 PM on Monday to Saturday morning, lunch time: 12:00 PM - 1:00 PM
-Work location: Level 13 BIDV Tower, 194 Tran Quang Khai Street, Hoan Kiem, Ha Noi
* BENEFIT:
- High salary and attractive commission
- Working in professional environment, good conditions will be provided to promote personal abilities, with opportunities for promotion and personal development
- The welfare package is fully in accordance with the Labor Law, Corporate Law, Law of the State the current social insurance
Yêu cầu ứng viên
Experience:
- At least 3 year experience at the position of Head / Deputy Head of Customer Care Department at large enterprises;
- Age: 30 years and older;
Skill:
- Good English communication. Toeic certificate 650 or higher or equivalent;
- Active, enthusiastic, creative thinking, good-looking appearance;
- Good communication and presentation skills; good voice
- Ability to work under high pressure;
- Willing to travel in Vietnam and abroad
Degree:
- Graduate from universities with degree in economics, trade, business administration or similar;
- At least 3 year experience at the position of Head / Deputy Head of Customer Care Department at large enterprises;
- Age: 30 years and older;
Skill:
- Good English communication. Toeic certificate 650 or higher or equivalent;
- Active, enthusiastic, creative thinking, good-looking appearance;
- Good communication and presentation skills; good voice
- Ability to work under high pressure;
- Willing to travel in Vietnam and abroad
Degree:
- Graduate from universities with degree in economics, trade, business administration or similar;
Quyền lợi được hưởng
- Bảo hiểm cá nhân
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

CÔNG TY CỔ PHẦN NHỰA OPEC
Tầng 13, Tháp BIDV, 194 Trần Quang Khải, Hoàn Kiếm, Hà Nội
Người liên hệ: Ms.Mai
Tầng 13, Tháp BIDV, 194 Trần Quang Khải, Hoàn Kiếm, Hà Nội
Người liên hệ: Ms.Mai
Với 15 năm kinh nghiệm trong ngành nhựa, Opec Plastics đang là nhà phân phối hạt nhựa lớn nhất tại thị trường Việt Nam và Đông Nam Á, đồng thời cũng được biết đến như một trong những doanh nghiệp sản xuất bao bì sinh học tự hủy hàng đầu ...Chi tiết
Với 15 năm kinh nghiệm trong ngành nhựa, Opec Plastics đang là nhà phân phối hạt nhựa lớn nhất tại thị trường Việt Nam và Đông Nam Á, đồng thời cũng được biết đến như một trong những doanh nghiệp sản xuất bao bì sinh học tự hủy hàng đầu cả nước, xếp hạng 70 trong Top 100 Doanh nghiệp tư nhân lớn nhất Việt Nam và thứ hạng 179 trong Top 500 Doanh nghiệp lớn nhất Việt Nam năm 2016. Công ty có Trụ sở chính tại Tầng 13, Tháp BIDV, 194 Trần Quang Khải, Hà Nội, các Văn Phòng đại diện và nhiều trung tâm Logistics tại 3 Miền Bắc – Trung – Nam. Ngoài ra, Opec Plastics có các nhà máy sản xuất bao bì nhựa xuất khẩu tại KCN Phố Nối A, Hưng Yên và tại Km 56, Quốc Lộ 5, TP. Hải Dương với tổng diện tích gần 10ha. Bằng những kết quả đã đạt được, Nhựa Opec đã hoàn toàn khẳng định được vị thế TOP đầu ngành nhựa Việt Nam cả về quy mô chiều rộng và chiều sâu. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Customer Relationship Manager trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY CỔ PHẦN NHỰA OPEC. CÔNG TY CỔ PHẦN NHỰA OPEC đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Customer Relationship Manager cách đây lúc 10/11/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
CÔNG TY CỔ PHẦN NHỰA OPEC
Địa chỉ: Tầng 13, Tháp BIDV, 194 Trần Quang Khải, Hoàn Kiếm, Hà Nội
Quy mô: 1.000-4.999 nhân viên