Customer Relation Management Executive

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 77 lượt xem

Ngày cập nhật: 22/04/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Trưởng nhóm

Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Kinh doanh/Bán hàng, Khách sạn/Nhà hàng

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

To build up a new call centre with scale of 150 staffs including: Tele Manager, Tele Leaders, Tele agents and other supporting positions
To manage the call centre to achieve the Company’s target of attending couples to each of the Company’s events which are held on a daily basis.
To create a process workflow for telemarketing, follow-up and qualification of leads.
To develop call scripts for telemarketer’s use with lead generation and qualification.
To assist to create team compensation structure and performance metrics.
To work closely with Director of Tele and Human Resources to build an exciting culture and motivating environment
To interface closely with the sales and marketing department.
To use data driven reporting to optimize telesales and telemarketing operations.
To maintain accurate detailed and applicable contact data in the database.
To work for increasing the call results to meet the company’s targets as set from time to time.
To developing, coaching and manage Tele manager so they can deliver the best management to their team members.

Yêu cầu ứng viên

Bachelor Degree or equivalent.
At least 5 years’ experience of Call centre in which 3 year at least experience in managing a call-centre scale of at least 100 people with proven records. (Outbound call-center).
Great leadership and management skill.
Experience of working for a Multinational company is an advantage.
Performance oriented and can work under high pressure.
Fluent in English (both written and spoken).

Work 6 out of 7 days per week. Compensation & Benefit includes: Fixed Salary (Competitive) and Bonus scheme (monthly and annual bonus).

Quyền lợi được hưởng

- Chăm sóc sức khỏe

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

RESORT
RESORT
Ho Chi Minh
Khách hàng của Navigos là công ty trong ngành nhà hàng khách sạn Navigos Search is the leading, most experienced and highly qualified executive recruitment firm in Vietnam. Our mission is to help people and companies achieve their dream. We do this by matching talented individuals to the jobs for ...Chi tiết
Khách hàng của Navigos là công ty trong ngành nhà hàng khách sạn Navigos Search is the leading, most experienced and highly qualified executive recruitment firm in Vietnam. Our mission is to help people and companies achieve their dream. We do this by matching talented individuals to the jobs for which they are best suited, ensuring that our clients have the right people on board that they need to succeed, and our candidates land the job of their dream. We accomplish this mission thanks to our strong expertise in local labor market, an established and broad network of clients and candidates and a proven recruitment method of international standards. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Customer Relation Management Executive trong ngành được tuyển dụng tại bởi RESORT. RESORT đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Customer Relation Management Executive cách đây lúc 22/05/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

RESORT

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Ho Chi Minh

Quy mô: 100-499 nhân viên


Việc làm tương tự

Customer Relation Management Executive

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ