Customer Experience Team Leader
Mức lương: 15-20 triệu
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 161 lượt xem
Ngày cập nhật: 31/07/2020
Thông Tin Tuyển Dụng
Kinh nghiệm: 1 năm
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Trưởng nhóm
Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Thời trang, Logistics
Mô tả công việc
Customer Experience Team Leading: 60%
- Implement Customer Experience working process and collaboration process with other teams.
- Lead and assign tasks to team members; make sure the work progress and achieve the team goals.
- Directly participate and complete tasks with the team.
- Report periodically or in demand.
- Other tasks assigned by Management Board.
Customer Experience Improvement: 20%
- Research about the communication methods to enhance customer experience; Apply that method to the company.
- Collect and analyze customer’s insights, feedback and review with the Product and Design team.
Training & Development: 20%
- Participate in recruitment, on-boarding, training team members’ activities.
- Cooperate with HR and other Team leaders in evaluating and developing people.
Yêu cầu ứng viên
- Age: 22 - 28 years old.
- At least 1 year of experience in Customer Service for foreign markets that use English. Prefer candidates with experience in E-commerce, POD industry, or experience with US-EU customers.
- English fluency, especially in Reading and Writing (~ IELTS 6.5, no certificate required).
- Strong leadership skill; can-do attitude, being diligent, resilient, reliable, funny, good team-working skill. Can handle pressure well.
- Can and will proactively do research; strong data-driven and technology-driven mindset.
- An US - EU culture lover. Have great interest in foreign media such as watching Netflix; browsing reddit, Pinterest & 9gag....regularly.
- Having experience and skills in Marketing/Customer Understanding are highly recommended.
Quyền lợi được hưởng
- Fixed salary: 9,000,000 – 15,000,000 VND/month.
- Incentives: KPI reward (monthly/quarterly/by team performance), Year-end reward, On-the-spot reward, …
- 02 months of probation with 85% fixed salary and separated KPI system.
- Lunch allowance: 500.000 VND/month, by actual attended days.
- Medical and social insurance according to Vietnam’s law.
- At least 1 annual trip with the company.
- Work directly under the company CEO, ensure personal growth in business thinking, leadership and professional skill.
Cách thức ứng tuyển
Giới thiệu về công ty

Tầng 2 GEM Office, số 1 ngõ 21 Lê Văn Lương, Thanh Xuân, Hà Nội
G.O.A.T – Greatest Of All Time – không chỉ là định hướng phát triển công ty, mà còn là mục tiêu của chúng tôi với mỗi hoạt động, mỗi sản phẩm được tạo ra. Với mục tiêu trở thành nhà cung cấp số một với những sản phẩm in ấn ...Chi tiết
G.O.A.T – Greatest Of All Time – không chỉ là định hướng phát triển công ty, mà còn là mục tiêu của chúng tôi với mỗi hoạt động, mỗi sản phẩm được tạo ra. Với mục tiêu trở thành nhà cung cấp số một với những sản phẩm in ấn sáng tạo cho thị trường Âu - Mỹ, cách làm việc của G.O.A.T Empire là xây dựng các sản phẩm và ý tưởng dựa trên nền tảng thấu hiểu khách hàng và thị trường, trong khi đồng thời đảm bảo sự phát triển cả về trình độ lẫn thái độ của từng nhân sự trong công ty. Dù mới chính thức được thành lập một thời gian ngắn, nhưng với kinh nghiệm gần 4 năm hoạt động trên thị trường Âu – Mỹ, chúng tôi hoàn toàn tin tưởng vào khả năng hoạt động của doanh nghiệp, của từng thành viên và của ban lãnh đạo công ty trong việc khai phá những thị trường mới và đáp ứng những tiêu chuẩn khó tính nhất của từng khách hàng về mặt chất lượng và thiết kế sản phẩm.
Ẩn chi tiếtCông ty Cổ phần GOAT Empire
Địa chỉ: Tầng 2 GEM Office, số 1 ngõ 21 Lê Văn Lương, Thanh Xuân, Hà Nội
Quy mô: 25-99 nhân viên