Customer Experience Manager
Mức lương: Thỏa thuận
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 67 lượt xem
Ngày cập nhật: 20/08/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Trưởng nhóm
Ngành nghề: IT phần mềm, Ngân hàng/ Tài chính
Mô tả công việc
▪ Craft a deep understanding of MPlus subscribers and their lifecycle journey through both quantitative and
qualitative analysis, sharing insights across the organization
▪ Identify key opportunities in the customer journey and test ways to increase subscriber engagement, reduce churn, and improve LTV per member
▪ Influence and align partners on recommendations and objectives
▪ Build network of membership, loyalty, and subscription owners from like-businesses for best practices, new
ideas, and what works/doesn’t work
▪ Provide analytics and recommendations, and help deploy our customer segmentation and alignment of resources
to customers as part of our annual strategic planning (Go For Growth) in Customer Success
▪ Ongoing alignment of our resources to customers in Customer Success and Renewals
▪ Develop recommendations and build presentations for executive leadership in Customer Success
▪ Process development and documentation of our territory management, carving, and capacity planning initiatives
▪ Modeling and analytics to support long range planning and development of new ideas to scale our business
qualitative analysis, sharing insights across the organization
▪ Identify key opportunities in the customer journey and test ways to increase subscriber engagement, reduce churn, and improve LTV per member
▪ Influence and align partners on recommendations and objectives
▪ Build network of membership, loyalty, and subscription owners from like-businesses for best practices, new
ideas, and what works/doesn’t work
▪ Provide analytics and recommendations, and help deploy our customer segmentation and alignment of resources
to customers as part of our annual strategic planning (Go For Growth) in Customer Success
▪ Ongoing alignment of our resources to customers in Customer Success and Renewals
▪ Develop recommendations and build presentations for executive leadership in Customer Success
▪ Process development and documentation of our territory management, carving, and capacity planning initiatives
▪ Modeling and analytics to support long range planning and development of new ideas to scale our business
Yêu cầu ứng viên
▪ 2-3 years of management consulting experience, sales strategy, sales operations, or related experience
▪ Undergraduate degree minimum
▪ Passion for inventing solutions to complex business problems, making trade-offs between stakeholder groups, and persuading stakeholders of a chosen approach
▪ Understanding of Software as a Services (SaaS) business model
▪ Ability to work independently and drive the details of a complex project plan spanning multiple teams
▪ Strong analytics skills in Excel (or similar) to analyze data to develop insights and make data-driven recommendations; experience using analytics or statistical software (Tableau, or similar) and light coding (e.g. SQL) considered an asset
▪ Strong powerpoint (or similar) skills; ability to use slides to make a persuasive presentation
▪ Excellent communication, presentation, conflict resolution and negotiation skills
▪ Undergraduate degree minimum
▪ Passion for inventing solutions to complex business problems, making trade-offs between stakeholder groups, and persuading stakeholders of a chosen approach
▪ Understanding of Software as a Services (SaaS) business model
▪ Ability to work independently and drive the details of a complex project plan spanning multiple teams
▪ Strong analytics skills in Excel (or similar) to analyze data to develop insights and make data-driven recommendations; experience using analytics or statistical software (Tableau, or similar) and light coding (e.g. SQL) considered an asset
▪ Strong powerpoint (or similar) skills; ability to use slides to make a persuasive presentation
▪ Excellent communication, presentation, conflict resolution and negotiation skills
Quyền lợi được hưởng
- Mức lương, thưởng hấp dẫn
- Các chế độ phúc lợi xã hội như: BHYT, BHXH, BH thất nghiệp theo quy định của Luật lao động
- Môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp
- Các chế độ phúc lợi xã hội như: BHYT, BHXH, BH thất nghiệp theo quy định của Luật lao động
- Môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

TECHCOMBANK
Head Office,14th Floor, Techcombank Tower, 191 Ba Trieu Street, Hai Ba Trung District, Hanoi, Vietnam
Người liên hệ: Nhân sự
Head Office,14th Floor, Techcombank Tower, 191 Ba Trieu Street, Hai Ba Trung District, Hanoi, Vietnam
Người liên hệ: Nhân sự
TẦM NHÌN: Trở thành Ngân hàng tốt nhất và doanh nghiệp hàng đầu Việt Nam SỨ MỆNH: • Trở thành đối tác tài chính được lựa chọn và đáng tin cậy nhất của khách hàng nhờ khả năng cung cấp đầy đủ các sản phẩm và dịch vụ tài chính ...Chi tiết
TẦM NHÌN: Trở thành Ngân hàng tốt nhất và doanh nghiệp hàng đầu Việt Nam SỨ MỆNH: • Trở thành đối tác tài chính được lựa chọn và đáng tin cậy nhất của khách hàng nhờ khả năng cung cấp đầy đủ các sản phẩm và dịch vụ tài chính đa dạng và dựa trên cơ sở luôn coi khách hàng làm trọng tâm. • Tạo dựng cho cán bộ nhân viên một môi trường làm việc tốt nhất với nhiều cơ hội để phát triển năng lực, đóng góp giá trị và tạo dựng sự nghiệp thành đạt. • Mang lại cho cổ đông những lợi ích hấp dẫn, lâu dài thông qua việc triển khai một chiến lược phát triển kinh doanh nhanh mạnh song song với việc áp dụng các thông lệ quản trị doanh nghiệp và quản lý rủi ro chặt chẽ theo tiêu chuẩn quốc tế. GIÁ TRỊ CỐT LÕI: Giá trị Techcombank cam kết mang lại cho khách hàng trong nhiều năm qua. 1. Khách hàng là trên hết nhấn mạnh rằng chúng ta trân trọng từng khách hàng và luôn nỗ lực mang đến những sản phẩm, dịch vụ đáp ứng tốt nhất nhu cầu của khách hàng. 2. Liên tục cải tiến có nghĩa là chúng ta đã tốt nhưng luôn có thể tốt hơn , vì vậy chúng ta sẽ không ngừng học hỏi và cải thiện. 3. Tinh thần phối hợp có nghĩa là chúng ta tin tưởng vào đồng nghiệp của mình và hợp tác để cùng mang lại điều tốt nhất cho ngân hàng. 4. Phát triển nhân lực có nghĩa là chúng ta tạo điều kiện cán bộ nhân viên có thể phát huy tối đa năng lực của mỗi cá nhânvà khen thưởng xứng đáng cho những người đạt thành tích. 5. Cam kết hành động có nghĩa là chúng ta luôn đảm bảo rằng công việc đã được cam kết sẽ phải được hoàn thành. Website: Http://techcombankjobs.com Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Customer Experience Manager trong ngành được tuyển dụng tại bởi TECHCOMBANK. TECHCOMBANK đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Customer Experience Manager cách đây lúc 15/09/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
Tìm thêm việc làm
TECHCOMBANK
Địa chỉ: Head Office,14th Floor, Techcombank Tower, 191 Ba Trieu Street, Hai Ba Trung District, Hanoi, Vietnam
Quy mô: 5.000-9.999 nhân viên