Customer Experience Associate

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 110 lượt xem

Ngày cập nhật: 12/09/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Thực tập sinh

Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Thời trang

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

-Help Customer Experience Manager to implement initiatives to improve Customer Lifetime Value
-Coordinate task teams around Customer Experience initiatives from initiation to successful implementation
-Provide data analysis on specific topics linked to the Customer Experience
-Help with the redaction of communication elements between Leflair and customers

Yêu cầu ứng viên

-Bachelor's degree in Business Administration, Business Management or related courses
-1 year of B2C, Strategy or Project Management background is a plus
-Strong ability to investigate problems at hand, dive deep to the root cause of a problem, find systematic gaps, support it with analytical data and finally -address the issue
-Result oriented, strong commitment to deliver expected outputs
-Ability to learn and highly adaptive
-Above average English both proficiency and comprehension
-Good at data management skills (Excel) and SQL is a plus

Quyền lợi được hưởng

- Personal Insurance
- Additional Annual leaves
- Stock option

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY CỔ PHẦN LEFLAIR
CÔNG TY CỔ PHẦN LEFLAIR
Tầng 16, Tower A2, Viettel Building, 285 Cách Mạng Tháng Tám, Phường 12, Quận 10, Hồ Chí Min
Người liên hệ: HR Department
Every idea starts with a problem, and ours was clear: branded goods in Vietnam are simply too expensive for most people. Vietnamese shoppers have to go abroad to "hunt" for their favourite brands. Others place orders from international websites, accept high shipping fees and have to wait for months for ...Chi tiết
Every idea starts with a problem, and ours was clear: branded goods in Vietnam are simply too expensive for most people. Vietnamese shoppers have to go abroad to "hunt" for their favourite brands. Others place orders from international websites, accept high shipping fees and have to wait for months for their items to arrive. Why the hassle? Vietnamese consumers deserve better. We created Leflair to give you a better alternative. We believe that shopping is a pleasure, not a chore. Brands should come to you at your convenience, and at attractive prices. Leflair is the first website in Vietnam to provide the world’s best brands, at a fraction of the retail price. Every morning, and for a very limited time, we open new boutiques filled with an inspiring selection in women’s & men’s fashion, beauty, home, kids and much more. Since we only source directly from brands and official distributors, you are guaranteed total product authenticity, quality and best prices! Leflair aspires to become the No.1 online destination for brand shopping in Vietnam. Our bigger ambition is to make branded goods more accessible to the entire Southeast Asia. For more information, please visit: https://www.leflair.vn/vn/ Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Customer Experience Associate trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY CỔ PHẦN LEFLAIR. CÔNG TY CỔ PHẦN LEFLAIR đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Customer Experience Associate cách đây lúc 11/10/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

CÔNG TY CỔ PHẦN LEFLAIR

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Tầng 16, Tower A2, Viettel Building, 285 Cách Mạng Tháng Tám, Phường 12, Quận 10, Hồ Chí Min

Quy mô: 100-499 nhân viên


Việc làm tương tự

Customer Experience Associate

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ