Customer Care Officer

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 764 lượt xem

Ngày cập nhật: 09/01/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Thực tập sinh

Ngành nghề: Tư vấn/Chăm sóc khách hàng, Dịch vụ khách hàng, Giáo dục/Đào tạo

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Bình Dương, Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

 Course Administration
- Prepare and maintain class folders
- Manage class information
- Update parents/ students with course progress
- Input results
- Prepare letters/certificates

 Exam organisation
- Suggest students for Cambridge exam
- Organise revision
- Support students on the exam date at ILA or at the location arranged by Department of English Training (DoET)
- Inform students of results

 Materials management
- Check and update teaching resources such as speaking cards, tests
- Prepare materials for students
- Prepare materials inventory

 Classroom management
- Room arrangement
- Change or book room as requested

 Customer Service
- Support with organising events/ activities for students
- Handle students’ requests/ complaints on a daily basis

 Re-enrolment
- Visit class for reservation deadline
- Handle telesales for class re-enrolment
- Follow up with students’ re-enrolment

Other tasks are included for CCO who is in charge of Inventory:
 Quarterly forecast:
- Prepare based on PR-Inventory Management and get verification from DM
- Input to inventory database and get approval from CM

 Monthly order:
- Prepare and get approval from CM/DM
- Follow up with ADM/HO on receiving

 Delivery to customers:
- Prepare based on no. of students and classes opening
- Deliver to FO and TSC upon request
- Deliver directly to customers when needed

 Inventory management:
- Manage and make sure the stock in good condition and well-arranged
- Prepare monthly report and input in database
- Conduct inventory checking under supervision of DM/CCS

 Other tasks assigned by DM

Yêu cầu ứng viên

Qualifications:
 Undergraduate, qualifications in English and education are preferred
 Experience working in customer service or administration in foreign invested companies.
Skills:
 Ownership
 Communication skill
 Problem solving skill
Language : Good communication in both English and Vietnamese (at least Pre-intermediate 4 level)
Computer: Familiar with MS Office
Other requirements: Be able to work on shift

Quyền lợi được hưởng

- 13th salary and Performance pay
- 14 days annual leaves
- Discounted English courses for employee and family

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

ILA VIETNAM
ILA VIETNAM
146 Nguyen Dinh Chieu, Ward 6, Dist. 3, HCMC
Người liên hệ: HR Department
ILA Vietnam is a foreign-owned educational and training company. We offer a broad range of educational programmes and services, including: • English language programmes for children and adults • International exam preparation • Teaching Training • Corporate training • Overseas study placement services and consultation In 2014, we educated more ...Chi tiết
ILA Vietnam is a foreign-owned educational and training company. We offer a broad range of educational programmes and services, including: • English language programmes for children and adults • International exam preparation • Teaching Training • Corporate training • Overseas study placement services and consultation In 2014, we educated more than 35,000 students at ILA centres in Ho Chi Minh City, Hanoi, Da Nang and Vung Tau. We make considerable and continuous investments in our programmes, services and facilities to ensure that our students receive an education of the very highest standard. ILA Vietnam là một công ty hoạt động trong lĩnh vực giáo dục và đào tạo tiếng Anh có vốn sở hữu nước ngoài, chuyên cung cấp các chương trình học và dịch vụ bao gồm: • Chương trình giảng dạy Anh ngữ dành cho trẻ em và người lớn • Chương trình luyện thi các kỳ thi quốc tế • Chương trình đào tạo giáo viên • Đào tạo doanh nghiệp • Trung Tâm Du Học ILA Năm 2014, ILA có hơn 35.000 học viên đang theo học tại tất cả các trung tâm ở thành phố Hồ Chí Minh, Hà Nội, Đà Nẵng và Vũng Tàu. ILA luôn chú trọng đầu tư và cập nhật liên tục đối với các chương trình học, dịch vụ, trang thiết bị dạy và học tại tất cả các cơ sở nhằm đảm bảo mỗi học viên theo học với ILA đều nhận được sự đào tạo theo tiêu chuẩn cao và chuyên nghiệp. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Customer Care Officer trong ngành được tuyển dụng tại bởi ILA VIETNAM. ILA VIETNAM đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Customer Care Officer cách đây lúc 08/02/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

ILA VIETNAM

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: 146 Nguyen Dinh Chieu, Ward 6, Dist. 3, HCMC

Quy mô: 100-499 nhân viên


Việc làm tương tự

Customer Care Officer

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ