Customer Care Office (Ho Chi Minh)

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 205 lượt xem

Ngày cập nhật: 29/11/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Thực tập sinh

Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Dịch vụ khách hàng, Hoạch định/Dự án

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

- Receive all incoming (inbound) calls and queries, handle and transfer calls.
(Tiếp nhận cuộc gọi và chuyển đến người có liên quan)

- Deliver outbound calls: customer’s satisfaction survey, after service calls, marketing/ customer care campaign, feedbacks or other information as required.
(Thực hiện các cuộc gọi khảo sát, chăm sóc khách hàng, phản hồi hoặc thông tin theo yêu cầu.)

- Coordinate complaints and requirement from customer according to SOPs and 2/24 promise.
(Phối hợp giải quyết khiếu nại và yêu cầu từ khách hàng theo các tiêu chuẩn SOPs và 2/24)

- Provide on time and accurate reports/analysis/findings/suggestions as required by business and promote growth to business through data, facts, and trend analysis and experiences.
(Làm báo cáo / phân tích / tìm kiếm / đề xuất theo yêu cầu và thúc đẩy tăng trưởng cho doanh nghiệp thông qua dữ liệu, sự kiện và phân tích xu hướng và kinh nghiệm)

- Keep and maintain proper record and filling.
(Lưu trữ và quản lý hồ sơ)

- Being a Centre of Customer Care which promotes the “Customer Centric Culture” and a contact point for customers in enquiries, complaints, requirements and etc.
(Như một đầu mối liên hệ chăm sóc khách hàng và là điểm liên lạc cho khách hàng khí có yêu cầu, khiếu nại, v.v.)

- Schedule and visit Customers’ sites
(Lên kế hoạch và truy cập trang web của khách hàng)

- Other tasks as require by Line Manager from time to time.
(Các nhiệm vụ khác theo yêu cầu của Quản lý.)

Yêu cầu ứng viên

- Bachelor degree in Business Administration, Sales or Marketing
(Tốt nghiệp chuyên ngành QTKD, Sales, Marketing,...)

- Fresh graduate or 1 year working experience in customer care
(Mới ra trường hoặc 1 năm kinh nghiệm ở vị trí Chăm sóc khách hàng)

- Clear, passionate and friendly voice
(Có giọng nói rõ, truyền cảm hứng, và thân thiện)

- Have a high sense of responsibility
(Tinh thần chịu trách nhiệm với công việc.)

- Good command of English & Vietnamese
(Giao tiếp tốt Tiếng Anh & Tiếng Việt)

- MS ability is a must
(Sử dụng tốt Microsoft Office)

- Gender: Female
(Giới tính: Nữ)

Quyền lợi được hưởng

- 13th Salary, Tet/National Public Holiday Bonuses
- S.H.U Insurance according to Labor Laws, PVI Health Care Insurance
- Internal/External Training

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

RENTOKIL INITIAL (VIET NAM) LIMITED COMPANY
RENTOKIL INITIAL (VIET NAM) LIMITED COMPANY
Aloha Building, 68 Hong Ha Street, Ward 02, Tan Binh District, HCMC, Viet Nam
Người liên hệ: Human Resources Department
Rentokil Initial is an international business services company employing over 35,000 colleagues across 70 countries. We strive to protect people and enhance lives, for example by controlling pests, improving hygiene and improving interior spaces with plants and scenting. We are experts in the fields we operate in, investing in training, ...Chi tiết
Rentokil Initial is an international business services company employing over 35,000 colleagues across 70 countries. We strive to protect people and enhance lives, for example by controlling pests, improving hygiene and improving interior spaces with plants and scenting. We are experts in the fields we operate in, investing in training, science, innovation and technology. Listening and acting on feedback is part of our culture to support colleagues and our customers. Rentokil Initial regards equality and fairness as a fundamental right of all of its colleagues. We live our values of Service, Relationships and Teamwork which were identified by our colleagues across the world. Rentokil Initial in Vietnam operates 2 business services. They are:  Rentokil Pest Control – Pest control services  Initial Hygiene – Washroom hygiene services GOOD REASON TO JOIN Are you interested? Here's what you can expect when you join us:  Competitive basic salary, dependent on skills and experience  Performance-related bonus structure  Health care/ Accident Insurance 24/7  Annual Leave  Equal Opportunities Rentokil Initial believes in supporting all employees to provide equal opportunities and avoid discrimination. We also place emphasis on workplace diversity which means that we are serious about creating an inclusive environment that accepts each individual's differences, embraces their strengths and provides opportunities for all colleagues to achieve their full potential. Do you love to provide a valued professional service throughout your community? Do you feel like you could do the job well? Contact us today! Please send your resume to our HR Department. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Customer Care Office (Ho Chi Minh) trong ngành Hành chính/Văn phòng được tuyển dụng tại Hồ Chí Minh bởi RENTOKIL INITIAL (VIET NAM) LIMITED COMPANY. RENTOKIL INITIAL (VIET NAM) LIMITED COMPANY đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Customer Care Office (Ho Chi Minh) cách đây lúc 10/04/2020 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

RENTOKIL INITIAL (VIET NAM) LIMITED COMPANY

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Aloha Building, 68 Hong Ha Street, Ward 02, Tan Binh District, HCMC, Viet Nam

Quy mô: 100-499 nhân viên


Việc làm tương tự

Customer Care Office (Ho Chi Minh)

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ