Customer Care - Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng
Mức lương: Thỏa thuận
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 78 lượt xem
Ngày cập nhật: 22/11/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Nhân viên
Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Điện tử viễn thông
Mô tả công việc
Receive and respond to email inquiries from Service Flatform (email, live chat box, database system)
o Process account change inquiries on network providers on PhoneBox system and Network Systems (TELUS, Rogers, Bell)
o Process activation requests on both prepaid and postpaid accounts
o Submit account change inquiries and answer questions received on LiveChat and SMS messages, and receive and process inquiries received on the phone.
o If not able to answer directly to the requests, create a ticket and share it with other coworkers from the headquarter
o File a daily report and share it with other coworkers on customer inquiries received
o The work hour shift may vary depending on the requirement.
o Process account change inquiries on network providers on PhoneBox system and Network Systems (TELUS, Rogers, Bell)
o Process activation requests on both prepaid and postpaid accounts
o Submit account change inquiries and answer questions received on LiveChat and SMS messages, and receive and process inquiries received on the phone.
o If not able to answer directly to the requests, create a ticket and share it with other coworkers from the headquarter
o File a daily report and share it with other coworkers on customer inquiries received
o The work hour shift may vary depending on the requirement.
Yêu cầu ứng viên
Qualifications and Skills:
- University/College Bachelor Degree
- Proficiency in both written and spoken English.
- Loves helping people
- Detail oriented
- Computer skills
- Documentation Skills
- Self-discipline
- Positive Attitude
- Ability to work under pressure, while working effectively within a team
Working hour: Shift work
Working location: At home
- University/College Bachelor Degree
- Proficiency in both written and spoken English.
- Loves helping people
- Detail oriented
- Computer skills
- Documentation Skills
- Self-discipline
- Positive Attitude
- Ability to work under pressure, while working effectively within a team
Working hour: Shift work
Working location: At home
Quyền lợi được hưởng
- KPI
- Laptop
- Canada
- Laptop
- Canada
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

PHONEBOX INC.
https://gophonebox.com/
Người liên hệ: Quan Nguyen
https://gophonebox.com/
Người liên hệ: Quan Nguyen
PhoneBox là một công ty viễn thông tại Mỹ và Canada. Chúng tôi cung cấp dịch vụ điện thoại cho sinh viên, khách du lịch và người tới làm việc tại Bắc Mỹ. PhoneBox có trụ sở tại 3 thành phố lớn là Vancouver, Toronto và Seattle và đội ngũ ...Chi tiết
PhoneBox là một công ty viễn thông tại Mỹ và Canada. Chúng tôi cung cấp dịch vụ điện thoại cho sinh viên, khách du lịch và người tới làm việc tại Bắc Mỹ. PhoneBox có trụ sở tại 3 thành phố lớn là Vancouver, Toronto và Seattle và đội ngũ nhân viên tới từ hơn 8 quốc gia nơi trên thế giới. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Customer Care - Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng trong ngành được tuyển dụng tại bởi PHONEBOX INC.. PHONEBOX INC. đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Customer Care - Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng cách đây lúc 21/12/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
PHONEBOX INC.
Địa chỉ: https://gophonebox.com/
Quy mô: 25-99 nhân viên