CRM Solution (Pre-sales) Engineer
Mức lương: Thỏa thuận
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 109 lượt xem
Ngày cập nhật: 16/10/2020
Thông Tin Tuyển Dụng
Mô tả công việc
1. Pre-sales
- Ability to engage target audience at pre-sales stage to discover business challenges via successful and targeted discovery meetings with prospects
- Engagement with business users to define, create and implement (Cloud based CRM) solution prototypes and pilots, and then manage those pilots through their inception to completion for commercial accounts team
- Ability to confidently present and articulate the business value of the Salesforce cloud-based application suite and platform to target audience & perform generic Demo to trigger interest
- Hands-on experience and willingness to perform demo (limited) to illustrate solution strength & benefit
- Demonstration of a working knowledge of cloud applications integration to existing business applications.
- Management of multiple customer engagements simultaneously, with Salesforce Sales Manager & Salesforce Representative.
2. Service Implementation
- Engagement with Salesforce service implementation, including requirements validation, projects development requirements, internal test, and development and delivery of training for both administrators and end-users.
- Other duties may be assigned as required.
- Provision of final QA/QC before client is ready to go live.
- Support client’s Salesforce systems.Maintain ope
- Professional communications with colleagues, partners, clients and vendors to ensure maximum customer satisfaction and business productivity.
Yêu cầu ứng viên
- At least 3 years experience in a comparable pre-sales position, supporting the sales cycle in selling CRM solution to commercial accounts.
- Data modelling skills are desirable.
- Business Analysis and Business case construction to help justify technology investment
- Experience in multi product solution selling, ideally in Commercial markets
- Broad understanding of and ability to articulate the benefits of Cloud Computing, Sales Automation, Service & Support, Marketing and Mobile solutions
- Excellent English skills are a must to connect with SF Team & local customers
- Strong verbal and written communications skills with a focus on needs analysis, positioning, business justification, and closing techniques.
- Good presentation and demonstration skills
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary (negotiation) + assigned Quota and Commission
- Annual and extraordinary salary increase in case of excellent achievements.
- All employees are involved in social insurance, medical insurance, unemployment insurance and periodic health examination…
- The preference shares policy applies to employees with outstanding dedication.
- Vacation and leave as prescribed by the state, annual vacation
- Participate in professional training from Gimasys Partner and Division.
- Entitled to technology research, policy, professional and soft skills training policy, annually.
- Participate in group and community activities. Many recreational activities after work such as table tennis, football, and birthday party for employees, etc.
Cách thức ứng tuyển
Giới thiệu về công ty

Tầng 17, Hanoi Creative City, 01 Lương Yên, Hai Bà Trưng, Hà Nội
Tháng 3 năm 2004, Công ty TNHH Tích hợp Hệ thống Quản lý Quốc tế (“Gimasys”) được thành lập với mong muốn hỗ trợ các doanh nghiệp phát triển dựa trên việc liên tục áp dụng các sáng kiến về công nghệ. Đề cao chất lượng dịch vụ, lấy trọng ...Chi tiết
Tháng 3 năm 2004, Công ty TNHH Tích hợp Hệ thống Quản lý Quốc tế (“Gimasys”) được thành lập với mong muốn hỗ trợ các doanh nghiệp phát triển dựa trên việc liên tục áp dụng các sáng kiến về công nghệ. Đề cao chất lượng dịch vụ, lấy trọng tâm là khách hàng; GIMASYS luôn chú trọng vào việc xây dựng đội ngũ nhân sự chuyên môn cao, dày dạn kinh nghiệm trong các lĩnh vực phát triển phần mềm quản lý, tư vấn quản trị kinh doanh và triển khai giải pháp Công nghệ Thông tin nhằm tối ưu hóa các nguồn lực của tổ chức và doanh nghiệp.
Gimasys hiện là partner của các ông trùm Công nghệ trên thế giới như: Oracle, Google, Salesforce, Amazon, Bentley. Các sản phẩm và dịch vụ chính của Gimasys như sau:
Oracle: Oracle DBA, Oracle ERP, Oracle HCM, Oracle EPM- Hyperion, Oracle Business Intellegence.
Google: G-suite, Google Chrome for work, Google Cloud Platform, Google Search for work,
Google Maps for work, Android for work.
Salesforce: Sales Cloud, Service Cloud, Marketing Cloud, Salesforce Platform.
Software Development: Turn- key Project, Body- shopping, Outsorcing
Tìm thêm việc làm
Công ty TNHH Tích hợp Hệ thống Quản lý Quốc tế (Gimasys)
Địa chỉ: Tầng 17, Hanoi Creative City, 01 Lương Yên, Hai Bà Trưng, Hà Nội
Quy mô: 100-499 nhân viên