CRM (Customer Relationship Management) Expert

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 145 lượt xem

Ngày cập nhật: 10/01/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Hành chính/Văn phòng, Dịch vụ khách hàng, IT phần mềm

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

We are hiring a CRM Executive to join our team. You will work alongside other business teams and report directly to BOD. The position will serve as the Company CRM champion, overseeing the rollout and development of CRM strategies, business processes and best practices throughout the front office. The position will also serve as the primary day-to-day contact with external vendors necessary to improve the team’s CRM efficiency, usage and system upgrades. Further, the position will focus on analytics regarding fan data and customer behavior. To succeed in this role you should have a natural analytical way of thinking and be able to explain difficult concepts to non-technical users.

Responsibilities:
• Serve as the Company central point of contact and primary administrator for CRM, beginning with integration by a third-party software platform (e.g. Salesforce, SAP) and data warehouse.
• Account Management - Ensure that all transactional, touchpoint and online activity data is centralized to the account level. Enable/integrate data necessary to build account insights.
• Reporting - Create and enable dynamic reporting and dashboards via CRM for managers to track sales and service rep touchpoints (e.g. outbound call activity, close rates, etc.). Develop dashboards and other reports as requested.
• Training - Train new hires on CRM processes and user adoption through continual training.
• Data integrity - Collect and import data from a variety of sources while ensuring data hygiene standards are maintained. Build and maintain custom forms, fields, layouts, validation rules, workflows, etc. in CRM to maximize efficiency.

Yêu cầu ứng viên

• Education and Experience: Bachelor's degree required
• One (1) or more years of professional experience with one (1) year of experience working with a CRM platform (e.g. Salesforce, Microsoft Dynamics)
• Must possess exceptional analytical skills
• Strong communication skills, both verbal and written; must be able to communicate effectively with internal customers and outside vendors and stakeholders; comfortable speaking to large groups
• Proficiency with Microsoft Excel.
• Detailed, results oriented, and proactive
• Must be able to learn quickly, problem solve, and self-teach when needed
• Demonstrate the ability to successfully work in a team, build relationship, develop trust and credibility with stakeholders across the organization
• A self-starter with positive, winning approach, incorporating integrity, confidentiality and discretion
• Maturity, professionalism, and a strong work ethic are essential
• Able to develop and maintain successful working relationships
• Able to act according to the organizational values at all times

Yêu cầu chung:
• Ứng viên gởi hồ sơ tiếng Anh + hình
• Nêu rõ mức lương mong muốn

Quyền lợi được hưởng

- Được hưởng các chế độ BHXH, BHYT, thưởng và đãi ngộ xứng đáng theo năng lực cá nhân
- Cơ hội thăng tiến để khẳng định bản thân
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp và năng động

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH HẢI LI
CÔNG TY TNHH HẢI LI
Số 12 Đường D1, KDC Him Lam, Phường Tân Hưng, Quận 7, TP.HCM
Người liên hệ: Ms Trang & Ms Quỳnh
Hải Li là nhà phân phối độc quyền sản phẩm máy điều hòa không khí Mitsubishi Heavy Industries (MHI) tại Việt Nam. Hải Li hoạt động trong lĩnh vực kinh doanh và dịch vụ hậu mãi sản phẩm máy điều hòa không khí tại thị trường Việt Nam từ năm ...Chi tiết
Hải Li là nhà phân phối độc quyền sản phẩm máy điều hòa không khí Mitsubishi Heavy Industries (MHI) tại Việt Nam. Hải Li hoạt động trong lĩnh vực kinh doanh và dịch vụ hậu mãi sản phẩm máy điều hòa không khí tại thị trường Việt Nam từ năm 2005. Đến nay, Hải Li đã có hệ thống đại lý và trạm bảo hành ở hầu hết các tỉnh thành trên cả nước. www.mitsubishicleansui.vn www.haili.vn Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm CRM (Customer Relationship Management) Expert trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY TNHH HẢI LI. CÔNG TY TNHH HẢI LI đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin CRM (Customer Relationship Management) Expert cách đây lúc 09/02/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

CÔNG TY TNHH HẢI LI

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Số 12 Đường D1, KDC Him Lam, Phường Tân Hưng, Quận 7, TP.HCM

Quy mô: 25-99 nhân viên


Việc làm tương tự

CRM (Customer Relationship Management) Expert

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ