Courtesy Caller

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 126 lượt xem

Ngày cập nhật: 05/12/2018

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Marketing/Quảng cáo, Khách sạn/Nhà hàng

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

Position Description
The Courtesy Call Consultant is responsible for the service of the Accor Plus loyalty program by obtaining membership feedback through Courtesy Calling.

Reports to: Program Manager

Key Accountabilities
• Courtesy Calls – 2 weeks / 4 & 8 months.
• Referrals 1 in 2 calls
• Supplementary Memberships sales and other promotions
• To ensure member received package and everything on the card is correct
• To motivate customer to use the card and create needs for customer to use card by informing current promotions (red hot rooms etc..) + update on new hotel + painting picture and also plan their holidays.

Tasks and Performance Indicators
1. Courtesy Calls
Tasks
- Call members using the relevant Courtesy Call script. (Especially important to confirm receipt of pack in post).
• Minimum efficiency of 1 referral per two courtesy calls.
- In case member has not received package (most pertinent at 2 week call) – confirm what the package looks like, the address of the member & if not received, follow up with courier/postage.
• Ensure all members have received packages or action has been taken to remedy cases where this is not so and Diary note made
- Re-advise terms & conditions of membership where necessary.
• Ensure member understands Certificate conditions, including lost/stolen policy.
- Prompt FOC usage based on advance booking immediately and suggest hotels for dining.
- Assist the member with general inquiries in regards to the hotels, their locations and the membership.
• Member satisfied with service offered and offer booking of FOC where applicable. Record booking details on appropriate form/document.
- Ask member prompting questions about referrals (ie family, friends, colleagues) on every courtesy call made. Advise of Wine Certificate & free renewal offer.
• Show nomination to OK’d call ratio of 1 in two. This shows good technique with prompting, objection handling and persistence.
- Educate uninformed members about supplementary membership. Facilitate purchase of supplementary m/ship
• All members to be aware of supplementary m/ship. Accurate recording of details for supplementary. Immediate forwarding to the appropriate program for sale.
- Confirm and update membership details. Obtain missing details.
• Accurate and complete membership details in Netsuite.
- Ensure accurate data entry of all additional member details obtained.
• Ensure that information is correctly entered into Netsuite directly.
- Email nominations to correct staff member with all details correct including contact number of nom as well as correct name, member’s name, phone number.
• Zero errors returned from program.
- Get member’s feedback and ensure appropriate distribution of member’s feedback through appropriate channels using the Feedback process.
• Follow feedback process to determine appropriate action.
- Update the member with any changes with regards to the hotels and the membership.
• Member aware of latest hotels and benefits.
- Confirm and update membership details. Obtain any missing details directly in Netsuite
• Accurate and complete membership details in Netsuite.

Yêu cầu ứng viên

* More detail will be discussed in the interview

Quyền lợi được hưởng

- Attractive salary and bonus
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
- Professional, dynamic working environment

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

CTY TNHH ACCOR ADVANTAGE PLUS VIỆT NAM
CTY TNHH ACCOR ADVANTAGE PLUS VIỆT NAM
- Văn phòng ở Hà Nội tại Opera Business Center, Phòng 502, Số 60 Lý Thái Tổ, Quận Hoàn Kiếm, Hà Nội / Văn phòng Hồ Chí Minh : Tầng 7, Số 28 Nguyễn Thị Diệu, Phường 6, Quận 3, TPHCM.
Người liên hệ: Phòng Nhân Sự
Công ty chúng tôi thuộc Tập đoàn khách sạn Accor - Tập đoàn quản lý khách sạn lớn nhất khu vực Châu Á Thái Bình Dương gồm những thương hiệu như Sofitel, Pullman, Mgallery, Novotel, Mercure, Ibis và allSeasons. Accor Plus là chương trình thẻ hội viên quốc tế mang ...Chi tiết
Công ty chúng tôi thuộc Tập đoàn khách sạn Accor - Tập đoàn quản lý khách sạn lớn nhất khu vực Châu Á Thái Bình Dương gồm những thương hiệu như Sofitel, Pullman, Mgallery, Novotel, Mercure, Ibis và allSeasons. Accor Plus là chương trình thẻ hội viên quốc tế mang đến nhiều quyền lợi về ẩm thực cũng như đặt phòng tại khách sạn và nhà hàng thuộc hệ thống Accor. Chúng tôi đang tìm kiếm những ứng viên năng động, nhiệt huyết gia nhập vào đội ngũ chuyên viên tư vấn - bán hàng qua điện thoại với các quyền lợi hấp dẫn như sau: • Thu nhập hấp dẫn (Lương cơ bản + hoa hồng ) - làm việc càng giỏi , hoa hồng càng cao • Môi trường làm việc năng động, hòa đồng • Cơ hội phát triển sự nghiệp lâu dài • Lịch làm việc : 8:30 – 12:30 & 13:30 – 17:30 (từ Thứ 2 đến Thứ 6) • Làm việc tại trung tâm thành phố Hà Nội / Hồ Chí Minh Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Courtesy Caller trong ngành được tuyển dụng tại bởi CTY TNHH ACCOR ADVANTAGE PLUS VIỆT NAM. CTY TNHH ACCOR ADVANTAGE PLUS VIỆT NAM đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Courtesy Caller cách đây lúc 04/01/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

CTY TNHH ACCOR ADVANTAGE PLUS VIỆT NAM

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: - Văn phòng ở Hà Nội tại Opera Business Center, Phòng 502, Số 60 Lý Thái Tổ, Quận Hoàn Kiếm, Hà Nội / Văn phòng Hồ Chí Minh : Tầng 7, Số 28 Nguyễn Thị Diệu, Phường 6, Quận 3, TPHCM.

Quy mô: 25-99 nhân viên


Việc làm tương tự

Courtesy Caller

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ