COO (Chief Operating Officer)
Mức lương: 1-3 triệu
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 183 lượt xem
Ngày cập nhật: 17/12/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Giám đốc
Ngành nghề: Quản lý điều hành, Hoạch định/Dự án
Mô tả công việc
COO – directly reporter to CEO and is the second in command. He/she is responsible for implementing daily operations, aligned with that goal and the OCM's strategies.
Role of COO
• Collaborate with the CEO in setting and driving operational strategy. Translate strategy into actionable goals
• Build operations process to ensure smooth scaling
• Be a player-coach who leads by example, mentoring and also perform some tasks by his own.
• Ensure effective recruiting, onboarding, professional development, performance management, and retention
• Adhere to company, regulations and local business requirements, enforcing compliance and taking action when necessary
Daily duties:
• Run and day-to-day operational management (Call Center - Verification, Collection, Customer Service)
• Track results by analyzing and interpreting data and KPI. Identify areas of process improvment, develop action plans
• Lead key operational projects, run AB tests of process improvement. Adjust activities as needed to increase success.
• Manage operational expenses to ensure the company achieves budget targets
• Collaborate with other departments (Accountants, Law, Marketing, Risks, IT). Ensure execution of directly-related activities
Role of COO
• Collaborate with the CEO in setting and driving operational strategy. Translate strategy into actionable goals
• Build operations process to ensure smooth scaling
• Be a player-coach who leads by example, mentoring and also perform some tasks by his own.
• Ensure effective recruiting, onboarding, professional development, performance management, and retention
• Adhere to company, regulations and local business requirements, enforcing compliance and taking action when necessary
Daily duties:
• Run and day-to-day operational management (Call Center - Verification, Collection, Customer Service)
• Track results by analyzing and interpreting data and KPI. Identify areas of process improvment, develop action plans
• Lead key operational projects, run AB tests of process improvement. Adjust activities as needed to increase success.
• Manage operational expenses to ensure the company achieves budget targets
• Collaborate with other departments (Accountants, Law, Marketing, Risks, IT). Ensure execution of directly-related activities
Yêu cầu ứng viên
• Previous experience with digital products. The segment of the product is not important.
• Excellent written and verbal communication skills English.
• Exceptional analytical and problem-solving skills, highly organised and meticulous
• Enjoy working in a fast-paced and open environment
• Able to work to tight deadlines
• Good analytical skills
What cab be a plus:
• Previous experience in fintech
• Previous experience in Call Center Management
• Previous experience from project start-up phase, succesfull scalling
Important
• You have to perform a test case
• Deep dive into operations process is a must, so expect to get your hands dirty with day-to-day execution in the beginning
Benefits:
• Official salary, bonuses
• Work in an international environment
• Office location: 241 Chu Van an
• Excellent written and verbal communication skills English.
• Exceptional analytical and problem-solving skills, highly organised and meticulous
• Enjoy working in a fast-paced and open environment
• Able to work to tight deadlines
• Good analytical skills
What cab be a plus:
• Previous experience in fintech
• Previous experience in Call Center Management
• Previous experience from project start-up phase, succesfull scalling
Important
• You have to perform a test case
• Deep dive into operations process is a must, so expect to get your hands dirty with day-to-day execution in the beginning
Benefits:
• Official salary, bonuses
• Work in an international environment
• Office location: 241 Chu Van an
Quyền lợi được hưởng
- Thưởng theo hiệu quả công việc cuối năm theo doanh số của sản phẩm
- Các hoạt động team building được tổ chức định kỳ
- Các hoạt động chăm lo cho đời sống tinh thần của người lao động: Sinh nhật cá nhân, Lễ, tết, …
- Các hoạt động team building được tổ chức định kỳ
- Các hoạt động chăm lo cho đời sống tinh thần của người lao động: Sinh nhật cá nhân, Lễ, tết, …
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH MTV LENDTOP
Tầng 10, Tòa nhà Miss Áo Dài, 21 Nguyễn Trung Ngạn, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh
Người liên hệ: Mr. Thành – HR
Tầng 10, Tòa nhà Miss Áo Dài, 21 Nguyễn Trung Ngạn, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh
Người liên hệ: Mr. Thành – HR
Bạn đang xem tin việc làm COO (Chief Operating Officer) trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY TNHH MTV LENDTOP. CÔNG TY TNHH MTV LENDTOP đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin COO (Chief Operating Officer) cách đây lúc 15/01/2020 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
CÔNG TY TNHH MTV LENDTOP
Địa chỉ: Tầng 10, Tòa nhà Miss Áo Dài, 21 Nguyễn Trung Ngạn, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: Đang cập nhật