Contact Center Specialist (Salary Upto 3000 USD)
Mức lương: Trên 30 triệu
Đã hết hạn nộp hồ sơ - 329 lượt xem
Ngày cập nhật: 02/07/2019
Thông Tin Tuyển Dụng
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Chức vụ: Nhân viên
Ngành nghề: IT phần mềm, Điện tử viễn thông, IT phần cứng/mạng
Mô tả công việc
- Writing the contact center solution, road map for a modern customer journey.
- Making all the material for presentation such as: slide, document, demo system
- Creating the BOM, technical proposal.
- Leading technology contact center workshop with Customer and Partner.
- Delivering customer training courses; application development, installation, troubleshooting
- Creating and executing use cases for customer experience, other logic and user acceptance testing support
- Making all the material for presentation such as: slide, document, demo system
- Creating the BOM, technical proposal.
- Leading technology contact center workshop with Customer and Partner.
- Delivering customer training courses; application development, installation, troubleshooting
- Creating and executing use cases for customer experience, other logic and user acceptance testing support
Yêu cầu ứng viên
- Bachelor of IT (SW engineering) or Telecom.
- 3+ years previous CX experience in at least one of the roles of Pre-sales Consultant, Business Analyst and/or Consultative -
- Sales for Contact center solutions.
- Strong written and verbal communication skills with a focus on needs analysis, positioning, business justifications and closing techniques
- Ability to multi-task and manage multiple steams of work simultaneously
- Ability to work and communicate effectively with internal stakeholders
- Ability to solve complex technical and selling situations with proposed resolutions.
- Ability to work effectively, independently and with team members to add value
- Ability to display strong self-initiative and support recommendations with sound thinking and fact-based evidence (data, research, best practices, etc.)
- Be self-motivated, flexible, and show initiative•Proven record of meeting/ exceeding established goals
- Fluent in English
- Willing to travel
- 3+ years previous CX experience in at least one of the roles of Pre-sales Consultant, Business Analyst and/or Consultative -
- Sales for Contact center solutions.
- Strong written and verbal communication skills with a focus on needs analysis, positioning, business justifications and closing techniques
- Ability to multi-task and manage multiple steams of work simultaneously
- Ability to work and communicate effectively with internal stakeholders
- Ability to solve complex technical and selling situations with proposed resolutions.
- Ability to work effectively, independently and with team members to add value
- Ability to display strong self-initiative and support recommendations with sound thinking and fact-based evidence (data, research, best practices, etc.)
- Be self-motivated, flexible, and show initiative•Proven record of meeting/ exceeding established goals
- Fluent in English
- Willing to travel
Quyền lợi được hưởng
- Thưởng KPI từ 6 tháng lương.
- Bảo hiểm sức khỏe cao cấp.
- Nghỉ mát trong và ngoài nước.
- Bảo hiểm sức khỏe cao cấp.
- Nghỉ mát trong và ngoài nước.
Cách thức ứng tuyển
Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp
Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH TÍCH HỢP HỆ THỐNG CMC SÀI GÒN (CMC SI SAIGON)
8th - 9th Floor, TNA Building, 111 - 121 Ngo Gia Tu | Dist.10 | Ho Chi Minh, Vietnam
Người liên hệ: HR
8th - 9th Floor, TNA Building, 111 - 121 Ngo Gia Tu | Dist.10 | Ho Chi Minh, Vietnam
Người liên hệ: HR
Thành lập 1993. Suốt chặng đường hơn 14 năm xây dựng và phát triển, CMC Corp. đã trở thành tập đoàn CNTT hàng đầu VN. Doanh thu năm 2007 ước tính trên 1.300 tỷ đồng. Mục tiêu đến năm 2010 doanh thu đạt trên 500 triệu USD riêng trong lĩnh ...Chi tiết
Thành lập 1993. Suốt chặng đường hơn 14 năm xây dựng và phát triển, CMC Corp. đã trở thành tập đoàn CNTT hàng đầu VN. Doanh thu năm 2007 ước tính trên 1.300 tỷ đồng. Mục tiêu đến năm 2010 doanh thu đạt trên 500 triệu USD riêng trong lĩnh vực CNTT. CMC Corp. hiện có 5 công ty thành viên bao gồm: CMC SI – tích hợp hệ thống, CMS – Sản xuất máy tính Việt Nam, CMC Soft – Phần mềm đóng gói, phần mềm xuất khẩu và dịch vụ cao cấp về phần mềm, CMC Distribution công ty phân phối chuyên nghiệp các sản phẩm ICT và CMC Telecom – Cung cấp các dịch vụ viễn thông và Internet. Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Contact Center Specialist (Salary Upto 3000 USD) trong ngành được tuyển dụng tại bởi CÔNG TY TNHH TÍCH HỢP HỆ THỐNG CMC SÀI GÒN (CMC SI SAIGON). CÔNG TY TNHH TÍCH HỢP HỆ THỐNG CMC SÀI GÒN (CMC SI SAIGON) đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Contact Center Specialist (Salary Upto 3000 USD) cách đây lúc 31/07/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.
CÔNG TY TNHH TÍCH HỢP HỆ THỐNG CMC SÀI GÒN (CMC SI SAIGON)
Địa chỉ: 8th - 9th Floor, TNA Building, 111 - 121 Ngo Gia Tu | Dist.10 | Ho Chi Minh, Vietnam
Quy mô: 100-499 nhân viên