Contact Center Officer (Inbound Team) - District 7

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 95 lượt xem

Ngày cập nhật: 05/02/2020

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Nhân viên

Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Ngân hàng/ Tài chính

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

The Contact Center Officer is responsible for providing Shinhan’s customers with support and consultancy on the full products/ service. This role is also responsible for conducting sale/ customer care related outbound calls.

The key responsibilities include:

_Provide support and consultancy to Shinhan’s customers

_Identify customer needs and refer to other sale channels

_Ensure high quality service delivering to maximize customer satisfaction

_Welcome call to new customers and get their feedback about the bank’s services as per standard script

_Back up other teams when required

Yêu cầu ứng viên

_Demonstrated commitment to customer service and attention to details

_Effective Vietnamese and English written and verbal communication skills (Preferred Korean Speaking)

_Ability to work under high pressure

_Ability to work in shifts (including night shifts)

_Good interpersonal, negotiation and presentation skills

_No previous experience is required

Quyền lợi được hưởng

- Bonus & 13th Month Salary
- Annual Health Check
- Training Courses

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

SHINHAN BANK VIETNAM
SHINHAN BANK VIETNAM
Empress Tower, 138-142 Hai Ba Trung Street, Da Kao Ward, District 1, HCMC
Người liên hệ: HR Department
Shinhan Bank is one of the leaders in Korean financial institutes with more than 100 years of traditional prestige. We have more than 1,000 inbound branches and the largest customer base in Korea, and 150 networks in 20 countries. We were the pioneer in Vietnamese potential market by establishing Shinhan ...Chi tiết
Shinhan Bank is one of the leaders in Korean financial institutes with more than 100 years of traditional prestige. We have more than 1,000 inbound branches and the largest customer base in Korea, and 150 networks in 20 countries. We were the pioneer in Vietnamese potential market by establishing Shinhan Bank Representative Office in 1993. Two years later, we opened Shinhan Bank Hochiminh Branch. Our big milestone was marked in Nov 2009 with the opening of the first 100% foreign owned bank, named Shinhan Vietnam Bank. November 2011, Shinhan Vietnam Bank merged & acquainted Shinhan Vina Bank to become Shinhan Bank Viet Nam. The Head Office is located in Ho Chi Minh city, and 30 branches are in Ho Chi Minh, Ha Noi, Bac Ninh, Dong Nai and Binh Duong, Hai Phong, Thai Nguyen, Vinh Phuc. If you desire to build an extraordinary career with Shinhan Bank Viet Nam and believe that you can make a difference, we invite you to submit your application for the following post: Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Contact Center Officer (Inbound Team) - District 7 trong ngành Dịch vụ khách hàng được tuyển dụng tại Hồ Chí Minh bởi SHINHAN BANK VIETNAM. SHINHAN BANK VIETNAM đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Contact Center Officer (Inbound Team) - District 7 cách đây lúc 23/04/2020 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

SHINHAN BANK VIETNAM

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Empress Tower, 138-142 Hai Ba Trung Street, Da Kao Ward, District 1, HCMC

Quy mô: 1.000-4.999 nhân viên


Việc làm tương tự

Contact Center Officer (Inbound Team) - District 7

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ