Contact Center Manager - Support TeamTop management

Mức lương: Thỏa thuận

Đã hết hạn nộp hồ sơ - 93 lượt xem

Ngày cập nhật: 27/09/2019

Thông Tin Tuyển Dụng

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Chức vụ: Trưởng nhóm

Ngành nghề: Ngân hàng/ Tài chính

Giới tính:Không yêu cầu

Bằng cấp:Chưa cập nhật

Làm việc tại:Hồ Chí Minh


Mô tả công việc

_Ensure all operation tasks of Contact Center such as training and coaching for all agents, enhancing employee engagement, ensuring call service and system running smoothly

_Daily/weekly/monthly/quarterly report to Contact Center Director.

_Support team members in daily tasks and other tasks related to policy, guideline, system operation and administrative tasks (if necessary)

_Set up, adjust KPI for team members to meet business requirement, manage individuals in terms of OT working, leave plan, KPI and task assignment.

Yêu cầu ứng viên

_Experienced in Contact Center at least 5 years

_Strong analytic and project management skills

_Strong communication (both in English and Vietnamese) and tele-communication skills

_Strong stakeholder management skills

_Experience in Retail banking, operational knowledge of the various transactional processes

Quyền lợi được hưởng

- Bonus & 13th Month Salary
- Annual Health Check
- Training Courses

Cách thức ứng tuyển

Hồ sơ theo yêu cầu của nhà tuyển dụng khi liên hệ trực tiếp

Giới thiệu về công ty

SHINHAN BANK VIETNAM
SHINHAN BANK VIETNAM
Empress Tower, 138-142 Hai Ba Trung Street, Da Kao Ward, District 1, HCMC
Người liên hệ: HR Department
Shinhan Bank is one of the leaders in Korean financial institutes with more than 100 years of traditional prestige. We have more than 1,000 inbound branches and the largest customer base in Korea, and 150 networks in 20 countries. We were the pioneer in Vietnamese potential market by establishing Shinhan ...Chi tiết
Shinhan Bank is one of the leaders in Korean financial institutes with more than 100 years of traditional prestige. We have more than 1,000 inbound branches and the largest customer base in Korea, and 150 networks in 20 countries. We were the pioneer in Vietnamese potential market by establishing Shinhan Bank Representative Office in 1993. Two years later, we opened Shinhan Bank Hochiminh Branch. Our big milestone was marked in Nov 2009 with the opening of the first 100% foreign owned bank, named Shinhan Vietnam Bank. November 2011, Shinhan Vietnam Bank merged & acquainted Shinhan Vina Bank to become Shinhan Bank Viet Nam. The Head Office is located in Ho Chi Minh city, and 30 branches are in Ho Chi Minh, Ha Noi, Bac Ninh, Dong Nai and Binh Duong, Hai Phong, Thai Nguyen, Vinh Phuc. If you desire to build an extraordinary career with Shinhan Bank Viet Nam and believe that you can make a difference, we invite you to submit your application for the following post: Ẩn chi tiết
Bạn đang xem tin việc làm Contact Center Manager - Support TeamTop management trong ngành được tuyển dụng tại bởi SHINHAN BANK VIETNAM. SHINHAN BANK VIETNAM đang cần tuyển 0 người nhân sự với hình thức làm việc: Toàn thời gian cố định. Yêu cầu kinh nghiệm Không yêu cầu. Website tìm việc làm timviec24h.vn cập nhật tin Contact Center Manager - Support TeamTop management cách đây lúc 26/10/2019 00:00:00. Người tìm việc lưu ý không nên đặt tiền cọc khi xin việc . Chúng tôi luôn cố gắng đưa tin tức tuyển dụng nhanh và chính xác nhất cho bạn.

SHINHAN BANK VIETNAM

(0 đánh giá công ty) Viết đánh giá

Địa chỉ: Empress Tower, 138-142 Hai Ba Trung Street, Da Kao Ward, District 1, HCMC

Quy mô: 1.000-4.999 nhân viên


Việc làm tương tự

Contact Center Manager - Support TeamTop management

Mức lương: Thỏa thuận | Hạn nộp hồ sơ: Đã hết hạn nộp hồ sơ